Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
madnaaz

2x Amesia Haze & 3x BlackJack

Recommended Posts

hoi,

Allebei lekkere soortjes.die amnesia is die van royal queen seeds?Lekker wietje maar spijtig genoeg geen echte amnesia.Heb allebei die soortjes samen met nog andere vorige keer gekweekt,heb de amnesia 12 en half week laten bloeien.

 

 

Hey als ik kan ga ek morgen es een paar foto's van men amnesia haze's van royal queen updaten, die zijn nog maar 5/6 weken in bloei en vertonen echt al veel bruine haren, ben een beetje paniekerig dat ze te snel willen afbloeien <_<

Ga es snel checken voor je kweekverslagje :blink:

 

PS: ik heb die blackjack ook staan, als alles goed gaat post ik morgen nog wat nieuwe foto's op het bio-bizz kweekje verslag van me, maar ben een beetje aan het dutsen (men 1hand van onder gebroken, met spillen en men ander hand liggen enkele vingers open. Accidentje gehad met de honden :wacko: )

Ze zien er echt wel goed uit de jouwe :wacko: . Men blackjack sletjes staan ook erg donker groen maar de amnesia sletjes zijn iets moeilijker bij mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2 achterste planten zijn de amnesia haze eentje is goed gefimmed en eentje verkeerd gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb de mijne ook zo goed mogelijk proberen fimmen en toppen, ook voor de hoogte te beperken heb ik redelijk wat geknakt in het begin van de groei wat goed gelukt is al zeg ik het zelf <_<

 

Ze staan echt wel prachtig je teefjes, ik blijf deze zeker volgen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo peepz zit nu in week 9 als het goed is dit de laatste week voor de blackjacks de amnesia kan nog wel een week of 3

hoor veel dingen over die amnesia van royal queen dat het niet de echte is baal er echt van ik had echt die lekkere amnesia willen hebben grrrrr maar goed kan niet alles hebben

 

 

gallery_18563_6492_3601276.jpg

gallery_18563_6492_430415.jpg

gallery_18563_6492_2849805.jpg

gallery_18563_6492_2480557.jpg

gallery_18563_6492_331601.jpg

gallery_18563_6492_2330980.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...