Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de_wimmen

Tips En Advies Gewenst

Recommended Posts

HALLO!!

 

Hier mijn kweekverslag.

 

 

 

 

Het is dus een igrow senior, 2x600w, licht met roder spectrum (zogezegd om de zomerzon te imiteren; onheilsprofeten raden me dit af echter, maar ze zaten erbij).

 

Kweek is op mapito, aqualogic, kast wit geschilderd, lampen verstelbaar gemaakt.

De luchtpomp zit achter men kast op een lege wijnzak (uit een kartonnen doos) die ik terug heb opgeblazen om trilling te elimineren!

 

 

Doordat ik op vakantie was in augustus heeft er vriend van me opgelet, ik had men licht vergeten aansteken, en gedurende drie-vier weken dat ie is langs gegaan heeft ie nooit opgemerkt dat die planten gewoon tot compost aan het vergaan waren (het rook toch zo, druppelsysteem stond wel aan) de gatmong ! B)

 

Dus ben ik snel een stekje gaan snijden bij iemand, en die white rose (rechts vooraan) heeft serieus kunnen voorgroeien, dat ding midden achteraan ook trouwens.

 

Maar dat ding (bagseed) trekt dus op niets zaad was ook 3 jaar oud ofzo :lol:

Wiet ruikt niet zo goed, de white rose daarentegen... het zaad heb ik bijna sannie besteld (big white, mixed kush).

 

 

 

 

Dat is opgegroeid op 12/12. ( dus alles behalve rechtsvoor en middenachter is op 12/12 opgegroeid, voor de duidelijkheid de zaadjes zitten -+ 4 weken bloei achter denk ik)

 

 

De kush uiterst links voor ziet er FENOMENAAL uit, witter dan de white rose, terwijl hij half zo oud is! Hij heeft weinig takken, maar wat een toppen daarop!! groot, vol, bedekt met een laagje sneeuw, en een heel zware, donkere, aarde, kleiachtige geur, heel vreemd..

 

 

 

:lol:

 

(beetje white rose al geoogst, geknipt, drie dagen bovenin de kast gelegd; poeierdroog, en manman, wat een heerlijkheid nu al reeds!)

 

De Rose zit nu in ongeveer week 9-10, en ze blijven maar gaan.. nog zeker een weekje denk ik, alhoewel de big whites haar nu al uit de kast poken dat het niet proper is... :tu

d

 

De big white (grotendeels sativa veronderstel ik) reageert heel goed op 12/12...

Ze zaten per 3/4 en mannen eruit per 1/2 planten per bak, en met het netje kan ik een zee van toppen en een vol bladerdek maken..

Als de rose geoogst word, kan ik de takken erond allemaal in de vrijgekomen ruimte buigen en zo nog veel extra ruimte geven aan de explosief gegroeide big whites...

 

 

Ik geef aqualogic, en telkens ik de mest wat optrek geef ik een minieme dosis root stimulator om eventuele schok te verzachten en hogere EC-resistentie te bekomen, zoals op verpakking beloofd wordt.

 

 

 

 

 

Men vriendin is naar libie gegaan met men camera, en hij is naar de kloten, maar ik leen wel ergens een cameratje van tijd tot tijd..

 

reacties, suggesties, welkom!!

 

 

 

de layout:

 

gallery_17861_6854_24221.jpg

 

gallery_17861_6854_12865.jpg

 

 

 

links uiterest links vooraan mixed kush 1, ongeloofelijk. daarnaast mixed kush 2, big whites, white rose, achterin big whites en bagseed

 

gallery_17861_6854_875081.jpg

 

Mystery (bagseed) links (middenachter in de kast dus), sannies big white rechtsachter... , de white rose onderaan...

die big white stond met drie in de bak maar 1 vrouwtje uit gekomen, en jezus, wat heeft ze zich nog gigantisch groot gemaakt desondanks de bloei!

 

gallery_17861_6854_1105764.jpg

 

 

 

 

 

white rose, week geleden.

 

 

gallery_17861_6854_994097.jpg

 

 

gallery_17861_6854_365261.jpg

 

gallery_17861_6854_384498.jpg

 

white rose, twee stekkies, één vrouwtje! (september!)

 

gallery_17861_6854_43878.jpg

Edited by de_wimmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooow :lol: wat een beest staat daar achterin alemaaltrouwens grote plantjes hoelangheb je voorgegroeid?

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel, die plant is echt zo fantastisch niet, heb er 50 gram van gehaald ongeveer...

 

 

 

lampen zijn gradueel gezakt tot nu 50 cm van hoogste toppen!

 

 

 

white rose en bagseed hebben voorgroei gehad, de white roos wat langer dan een maand, dan gefimt (vier hoodtoppen), bagseed iets minder lang, al de rest 12/12!!

 

Ik denk zolang ik een mooie dichte oppervlakte heb, dat ik er ongeveer hetzelfde van haal, als de lampen er dicht op staan (dichter dan normaal in een igrow waar je het licht niet kan laten zakken en dus in de hoogte moet gaan.)

 

kortere plant is ook minder afstand tussen wortel en top dus efficienter qua energie voor de planten zelf.

 

Buiten de white rose heb ik niets getopt of gefimt, Ik buig alle hoofdtoppen onder het netje, zodat de zijtakken gaan inhalen, zonder ik moet toppen! een zee van groen zonder bloed!

 

 

Omdat de hoofdtop schuin geplooid wordt en de hele plant 45 graden schhef staat, gaan sommige zijtakken te hard ( door de plant te buigen staan sommige takken opeens loodrecht omhoog). Deze takken neem ik vast en plet ik, zonder de tak te knakken, zodat ze minder in de hoogte gaat en alles een beetje gelijkmatig blijft.

 

Fotos vanavond of morgen meer!

Edited by de_wimmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezitters van growbox systeem! opgelet met de vlotterbox en overvloedige wortelgroei! bij mij kon de vlotter het systeem niet afsluiten omdat het omlaag gedrukt werd door wortels.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wel volgende x wat meer vullen hoor

 

mja, door omstandigheden dacht ik het zo te doen, ik vind het goed meegevallen tot nu toe..

 

volgende keer wil ik 6 stevige voorgegroeide sletten...

 

iemand tips? Ik wil een maximale opbrengst, maximale kwaliteit, en liefst iets dat geen 12 weken moet afbloeien, 8-9 max.

men box moet eerst even wat opbrengen, dan gaan we wel eens voor de liefhebberssoortjes.

 

deze lijkt me wel eens interessant: light of jah

 

en de alien raadde me black jack aan? wat jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...