Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Milos

Uitstap Naar Maastricht

Recommended Posts

High,

 

ik ben vorige week woensdag naar Maastricht geweest met een maat van me,

na 2 uur chillen in de trein waren we aangekomen in het station van Maastricht. :)

 

het was avond en de sfeer was optimaal, ik vroeg direct aan iemand waar er dichtbij een

CS was, hij sprak frans maar gelukkig begreep ik wat hij zei, na een 5-tal minuutjes

slenteren zagen we een smartshop,

 

ik ging binnen vroeg om mexicaanse paddos en kreeg een portie voor 10 euro, wat ik

erg goedkoop vond... een straat verder zagen we ook al een CS,,

 

ik ging binnen in de CS en hoopte met wiet buiten te komen, wat mislukte omdat ik minderjarig ben,

ik vroeg direct aan iemand of hij 5 grammetjes northern light wou meenemen voor me,

hij zei; goed man, heb je meer dan 5g nodig? ik zei ja waarop hij me vroeg hoeveel ik precies nodig had... :)

 

ik zei 20 gram, om een lang verhaal kort te maken, ik wist dat hij een straatdealer was

en na 10 min wachten kwam een vriend van hem aan en gaf mij een dikke zak van 20g,

de wiet zag er erg goed uit en de geur was een sterke hazegeur. ik vroeg hem hoeveel

ik hem moest betalen,

 

waarop hij 125 euro vroeg (in belgie krijg je 25g voor 125), ik en mn vriend gaven hem zelfs minder

omdat we maar 116 euro had, maar daar over maakte hij geen probleem, hij gaf ons zijn nummer

voor de volgende keer als we in maastricht waren,

 

het was al 21h en we vonden het tijd om naar huis te gaan,

mijn vriend was bang dat er misschien controles zouden zijn, maar we kwamen probleemloos aan thuis...

 

ik heb juist een toetje geknald, en vindt het uitstekende wiet, ik geef het zeker een 9 op 10...

 

hoop dat jullie het een tof verhaaltje vonden! B)

 

Milos__ B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maastricht is idd een mooie sveer en welke dealer hat je eentje op een brommer met wit petje ??

 

mvg weedsmoker B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hejj B)

lekker toch B) zeker een mooi avondje

maar moet het toch zeggen

ik gun het je zeker hoor maar vind het een slechte zaak

paddo s aan minderjarigen verkopen

ik was zelf 17 net toen ik ze vor het eerst kreeg vind ik niks mee?

maar als je wor dopgepakt is de shop hard de L*L snap je?

GR Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ray.men

 

Je paddo verhaal snap ik niet, je zegt het een slechte zaak te vinden dat ze paddo's verkopen

aan minderjarigen, terwijl je zelf ook minderjarig was.

 

Ikzelf was ook 17 toen ik voor het eerst paddo's nam, en moet zeggen het was een geweldige ervaring.

 

En de shop? Zijzelf geven het mee dus zij nemen het risico.

Geldt ook voor de coffeeshop, al is de klant 15 jaar, het is aan de shop de taak naar ID te vragen.

 

@ TS, maastricht is leuk ja, enja betreft de wiet, gewoon geluk hebben en blijkbaar zat het geluk mee voor jullie B)

laat het smaken.

Waar ik wel mee zou opassen is de hoeveelheid. Ze kunnen je makkelijk voor een paar gr flashen op deze manier.

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het idd een slechte zaak

toen ik 17 was gaf ik er echt niks om

maar heb veel respect gekregen voor de paddo

politiek gezien vind ik het jammer omdat wel hun shop geloten

kon worden er door en zou jij dat ook niet erg vinden dan ?

het is wel idd hun taak om te controleren

ik zelf vind ook al ben je 15 en goed ingelicht/ingelezen dan kan het wel

Gr Ray ps svp een verslagje van je trip;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jowjow,

Bedankt voor de reacties, nee de straatdealer was te voet, het leek me een immigrant maar hij sprak perfect nederlands en hij was

ook best wel grappig :),,

ik heb zeker ook veel respect voor de paddo, B) vroeger kocht ik altijd paddo's online via het internet, dat waren wel gedroogde

en die man van de smartshop zei dat gedroogde paddo's illegaal zijn slash waren?

mijn eerste paddotrip was van hawaiiaanse gedroogde paddo's, B)

een woord;

 

heftig, van drie halve maanen zien tot heftige lachkicks was dat...

 

groetMilos_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was waarschijnlijk een Antilliaan, die kom je daar vaak tegen. Wiet kopen op straat of thuis is verboden in Nederlabd. Men zet juist die shops om dat illegaal dealen te counteren. De 5 gram limiet werd ingevoerd om te voorkomen dat toeristen mega grote hoeveelheden konden kopen in coffeeshops (bv voor commerceield doeleinden).

 

Ik sta verstomd dat je goede wiet kreeg :smoke blijkbaar heb je een goede deal gedaan maar het risico is veel groter als je privé inkopen doet dan dat je braafjes de shops afgaat en in iedere shop je 5 gram koopt. Vaak zijn er rip deals of een agressieve manier van aanpakken.

Vaak vragen ze eerst geld en dan komen ze niet meer opdagen, altijd eerst vragen te zien alvorens te betalen. GSM verkeer kan altijd gevaarlijk zijn, vraag liever zijn msn of e-mail.

 

Voor de rest mooie zaak denk ik, bij maastricht zijn er rondom de coffeeshops vol camera's. Ook rondom de boten waar de parking is. Vanaf dat je nog maar 1 minuut praat met één van die drugsrunners, komt er een politiewagen.

Die drugsrunners zijn idd vaak allochtonen en staan te wachten op een welbepaalde plaats rondom de coffeeshop en spreken je aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang geleden kwam er ook een gast bij ons om te verkopen. Naja we wouden het wel eens proberen, je weet nooit..

Ging die gast met ons naar een plaats te voet waar hij werd opgehaald door een wagen. Bleef er 1 gast uit die wagen bij ons staan, en vertelde hij enkele stoere verhaaltjes uit zen jeugd :dribble: Kwam die dealer eindelijk toe 20min. later.

Hij stapte gestrest uit de auto vertellend dat er politie afkwam..

Toen vroegen we of we mochten rieken/zien maar dit wou hij ni want er kwam politie af volgens hem.

Dus daar wouden ze ons oplichten. Deden ze nog agressief ook omdat we niet wouden kopen.

Uiteindelijk hebben we toch geroken en roken we 100% geen wiet :P

Sindsdien nooit meer iets op straat gekocht, volgens mij zijn de meeste oplichters waarvan misschien een paar eerlijke mensen maar die je dan toch nog oplichte voor 4-5gram..

Nu doen we gewoon enkele coffeeshops met een paar vriende, kunne we zeker genoeg kopen (en kwaliteit)

Naja nu gaan we niet meer, laatste keer tegegehoude door de politie en alle wiet weg.. Ik ben daarom op het idee gekome een zelfkweekje te beginnen.

 

Grtz :verrygood

Edited by 6Matthijs9

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matthijs,

naar wat rook het dan wel? heb je ook gezien wat het was?

 

Milos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het rook in elk geval iet naar wiet :tu

Enja het zat in een witte zak, dus je zag ook niet wat het was :lol:

Toen zeiden we dat we de wiet ni moesten hebbe en werd hij toch wel wat agressief :lol:

Naja toen is hij doorgegaan..

 

Grtz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...