Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Foex

Weet iemand hoe je vaporizer moet maken?

Recommended Posts

hooooi....

 

ik had een vraag....

weet iemand hier hoe je een vaporizer kunt maken?

 

Ik weet onderhand wel zo'n beetje hoe je veel monsterlijke apparaten kunt maken, maar een vaporizer zou ik echt niet weten.

 

Zou iemand mij dit uit kunnen leggen?

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

basis idee van een vaporizer is de thc verdampen, en niet de wiet verbranden.

het grootste probleem is dus de temperatuur, die moet niet te hoog zijn anders verbrand het en hij moet niet te laag zijn, anders verdampt niet alle thc.

in principe kan het met aluminiumfolie waar je wat wiet oplegt en het dan om een rietje vouwt en boven een vuurtje houd, je weet dan alleen niet hoelang je het moet verwarmen. Je zult dus een verwarmingsmethode moeten vinden waarbij je de temp controleerd. Dan is het verder niet zo moeilijk om een vaporizer te maken. Gewoon een kamertje(wat je kunt verwarmen :wink: ) waar de wiet in ligt en een buisje eruit om aan te zuigen (en een lucht inlaat anders kan er ook geen lucht uit :wink: )

mss dat k je op een :idea: gebracht heb, mocht t zo zijn, laat t horen :!:

 

laters

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

de temp moet regelbaar zijn tussen de 190 en 220 °c, en het moet op een soort waterpijp gebaseerd zijn om de lucht temp. laten af te koelen, of wil je dat gewoon rechtstreeks die warme dampen in je bakkes krijgen, je moet gewoon eens op zo'n site kijken, het beste is te werken met een hittepistool, maar dit alles kost allemaal redelijk geld, daarom beter een geheel model kopen.

 

ik heb er een van deze site (www.de-verdamper.demon.nl)eens tweedehands hier op het forum gekocht, werkt prettig en efectief.

 

hoop dat het jou kan helpen

 

stofke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja natuurlijk is het handiger om er een te kopen...

 

maar zelf bouwen is zeker wel mooier, althans dat vind ik dan... :P 8)

 

 

ik ga maar es ff wat proberen..

 

 

mvg Foex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik heb er een gebouwd met een soldeerpistool, geen bout maar een pistool dus.

vermogen is geloof ik 200watt

heb de soldeerpunt verwijderd en er een schaaltje opgebouw, moet wel een geleidend schaaltje zijn anders komt het niet warm

rond het verwarmde schaaltje heb ik een inmaakpot van glas met ijzeren schroefdop gebouwd, en vanuit de pot komt een buisje vanwaar je de lucht naar buiten zuigt

 

erg vaag allemaal maar je moet het gezien hebben, zal eens een pic posten

theosofica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...