Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TjonkoJonko

Skuffhasjé 2

Recommended Posts

hallo hasjfanaten

 

ik heb van het weekend al m'n bladafval van m'n buitenkweek gezeefd en niet zonder resultaat :P Na persen (met m'n geimproviseerd opstelling voor tussen de bankschroef) en wegen ben ik erachter gekomen dat ik 13,3 gram skuffhasj van de eerste zeef heb overgehouden en 4,5 gram van m'n tweede zeef. Voor de tweede zeef heb ik het bladafval nog wat extra gekruimeld en daardoor is het lekker groen geworden :D Beetje jammer van de moeite als je het mij vraagt..

 

Maargoed ik zal ff wat foto's droppen ;)

 

Eerste zeef

gallery_14928_6137_320232.jpg

 

gallery_14928_6137_1523113.jpg

 

gallery_14928_6137_530628.jpg

 

Foto's zijn genomen bij het gele licht van een lamp, op de laatste na. Qua kleur lijken ze ook wel het meest op deze dus :)

 

En dan m'n tweede zeef, a.k.a. groene troep

gallery_14928_6137_1140089.jpg

 

Laat maar horen wat je ervan vindt ;)

 

Tjonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey WV,

 

ik heb een keer met een vriend voor een belachelijk dure prijs een zeef gekocht, geen idee waar om eerlijk te zijn ;) het is in feite gewoon een trommel waar je je bladafval in kan doen en die stop je dan in een doos waar die door een klein elektromotortje wordt aangedreven. Draait ook helemaal niet hard, maar het doet z'n werk :D

 

Gr

 

tj

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker plakje:D

maar uh ik moet het toch echt ffe zeggen eerste zeef is dan toch 13,3

min het gewicht van je 50 cent?;)

VG Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plakjes! :D Laat het smaken, jointje of bong?

 

@ Ray.men.. Neem aan van wel.. dus: -7,8gr = 5,5gr

 

gallery_18870_6408_2406.jpg

 

wat me opvalt is dat het dan veel oogt maar in princiepe in gewicht tegenvalt.

Ik heb blokje (niet zelf gezeefd ofso) liggen en die is kleiner als 1 van deze stukjes en weegt al 12,8 gr.

 

Toch ntjes gedaan en laat ons weten hoe het smaakte ;) ..

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit zo'n handig knopje op het weegschaaltje zodat je hem op nul kan stellen als er wat op ligt ;) dus het zijn gewoon 13,3 echte grammen, anders had ik ook niet de moeite gedaan het display van de weegschaal er op te krijgen. Lijkt me vrij logisch toch?

De 50 cent is puur om een idee van de schaal te geven voor de mensen die niet bekend zijn met deze weegschaal en dus niet weten hoe groot die is.

 

@Nomar: Heb je zelf een weegschaal? Een blokje die kleiner is dan 1 van die van mij en toch 12,8 gram? Ik zou het even nawegen, dat zou betekenen dat je een blokje hasj hebt circa ter grootte van een 50 cent muntstuk en dat de dichtheid van je blokje in de buurt komt van die van het 50 cent muntstuk :D Wat zeg ik? Bijna een twee keer zo grote dichtheid, dan mag je er wel een beitel bijpakken als je gaat kruimelen!

 

Mijn blokjes zijn indd misschien niet supercompact, maar normaal voor wat ik van skuffhasj gewend ben en het is allemaal puur organisch dus ik ben er blij mee ;) Volgens mij is te hard persen trouwens ook niet goed voor de smaak en daarbij heel onhandig als je gaat kruimelen?

In ieder gevals, volgens mij is het toch vrij goede hasj voor iets wat van een simpele zeef afkomt, want ondanks dat er wat plantenmateriaal in zit kun je de plakjes buigen en is het nauwelijks broos of rocksolid :P Lijkt mij een goed teken, want de THC zorgt juist voor de plakkerigheid/buigzaamheid.

 

Binnenkort ga ik even een testje doen en dan laat ik weten hoe de smaak en het effect is :) Een bong heb ik niet dus het gaat een joint worden :wOOt Ik heb goede hoop, want het bladafval was zeer potent evenals de wiet van dezelfde plant!

 

Gr,

 

Tj

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg lekker en goed uit hoor :smoke

 

geneit ervan ( als het inmiddels al neit op is )

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben geen groot verbruiker hoor, heb nog zeker 3/4 over :verrygood het is een lekkere skuffhasj en nog verassend sterk! De smaak zou je kunnen beschrijven als een combinatie van een (lichte) hasjsmaak en een duidelijke cheese smaak, maar dan ga ik uit van de cheese van mijn eigen plantjes natuurlijk. Het effect is ook veel meer een high vergeleken een buitenwietje van dezelfde soort, maar uiteindelijk wordt je er zoals met de meeste wiet gewoon flink stoned van :dribble:

Dat vind ik wel leuk aan skuffhasj, je behoudt de smaak van je plant in de hasj en je besterft het niet meteen na een paar trekjes :P En ohja, met een btje goeie zeef kost het weinig moeite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...