Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
KiLLsWhaTeVeR

Kweken In Muurkast...!?!?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik ben al een tijdje na aan het denken om binnen te gaan kweken om de winter door te komen !!

 

Nu zit ik met 2 optie's zelf een hokje bouwen en ergens plaatsen in huis, of een muurkast ombouwen tot kweekkast.

Nu zit ik met 1 vraag.

Deze muurkast is 1.10 diep bijna 1 breed en 2m hoog, het nadeel is alleen dat de muur achterin op een gegeven hoogte (rond 140cm) naar voren komt (dit komt omdat de muurkast onder een trap zit en de onderkant van de trap dus deels in de kast loopt)..

Hierdoor kan ik niet de hele hoogte benutten.

Nu vraag ik mij af of deze kast dus hoog genoeg is om een 400w in te hangne.

Ik weet dat ik in het begin 1 m ruimte moet hebben boven de planten.

Dit is goed te doen, aangezien de plantjes in het begin nog niet groot zullen zijn.

Liefst wil ik ze zo kort mogelijk voor groeien (evt. doe ik dit onder tl) en lijkt me groeifase geen probleem.

Het probleem zit dus in de bloeifase, ik weet dat ik 40cm ruimte moet hebben tussen plant en lamp in bloei fase maar ik heb geen idee hoe groot deze planten zullen worden in de laatste weken als ik ze bijv. na 3-4 weken voorgroeien omgooi, of moet ik ze dan al meteen in de bloei gooien (om ze klein te houden?)??

 

Graag hulp..!!

 

Mvg, Kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja indd gewoon die kast gebruiken en dan even 2 dagen maar voorgroeien.

 

koop anders zo simpel tentje

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...