Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
panjaabie

Bruine Haren, Veel Te Vroeg

Recommended Posts

goedemiddag dames en heren . . . .

 

ik heb (misschien) een probleemen dat is dat me PP tjes pas rond december klaar zouden moeten zijn maar ik heb nu al op 3 van me planten bruine haren en niet een paar maar hele toppen, nou lijkt het me echt onmogelijk dat ze bevrucht zijn dus is er iets anders aan de hand ? misschien stress maar dat zal wel meevallen

 

als iemand het weet zou ik dat graag ff willen horen :P

 

Rustig ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer info?

 

temp en lv? enz

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms worden de haartjes eerder bruin als je iets te veel PK 13-14 hebt gegeven.1x spoelen en het komt allemaal goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens goed binnen in een afrijpende top, als er top rot inzit gaat de plant snel afrijpen. Gebeurt ook wanneer de temperatuur te hoog is dan worden de haren ook bruin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@michael

 

de temperatuur weet ik niet :P dit is me eerste kweek met en HPS lamp en ik heb het zwaar onderschat :(

wel errug veel geleerd dus als ze klaar zijn ga ik een gloednieuw hok bouwen met alles erop en eraan.

 

wel weet ik dat ik op sommige dagen last heb van temperatuurwisselingen als BV de verwarming ook aanstaat

 

@ panonic

 

hey bedankt man dat zou best eens kunne ik heb inderdaad per ongeluk 2 keer teveel pk 13-14 gegeve ;)

goed omte weten dat dat het waarschijnlijk is dan krijgen ze morge maar alleen water

 

@ogkush

 

toprot heb ik niet :) wel een paar verbrande toppen :( ze groeiden zo de lampenkap in :P maar dat is niet zo erg, voor deze ene keer dan :)

 

mensen , vriendelijk bedankt ^_^

 

Rustig ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

eigelijk geef je het antwoord al!!!

je toppen groeien je lamp in.ga jij zelf eens onder een lamp zitten en dan afwachten of je niet verbrand.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook zo 2 dames die sneller begon met bruine haartjes.

Ik heb gisteren die 2 hoofdtoppen afgesneden ( was enkel daar) en heb dus de eerste x toprot meegemaakt.

Dit is trouwens men 3de ronde.

Meer ergens ben ik wel kontent, want nu weet ik ook hoe toprot begint en kan ik de volgende keer rapper ingrijpen.

Heb er natuurlijk nu maar 36 gr nat vanaf gekregen omdat ze eigenlijk nog 3 a 3.5 weken moesten en ong. 10 gr kwijt.

Maarja, mee vallen en opstaan komen we der uiteindelijk ook wel. :P

 

Groeten,

Wietje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhhmmm . .

 

t is in ieder geval opgelost ;) bedankt he ^_^

 

@de beginner

dat van die verbrande toppen snap ik wel :( maar ik heb het eerder gehad en toen werde de haren niet een maand te vroeg bruin

 

@webstyler

ik laat de mijne nog wel die 4 weken staan, ik kan ze nu wel oogsten en word er lekker high van maar ik ga ze nog ff afbloeien :(

 

 

iedereen bedankt voor de reacties :P :) :P

 

Rustig ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...