Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John-Dope

288 Pp'tjes Op Cocos. 3e Week Bloei

Recommended Posts

Ik bez zelf van plan om 12 lampen van 400w over 2 groepen te verdelen.+ uitblaas dat 190w (3500m3) gebruikt als hij op 100% staat.Over de meter natuurlijk.Geen diefstal.

Kan dat?

Een groep kan toch maximaal 3680 watt hebben?dus per groep doe ik altijd 4 x 600w of 6 x 400w.Ik heb 5 groepen in dat huis,maar heb niet zo'n zin om kabels door het heel huis te trekken als het niet nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, hier weer een update.

 

Ze staan nu 14 dagen in de bloei, en hebben 16 dagen groei gehad.

Krijgen om de 2 dagen een 150 liter vat water met daarin,

225ml B`cuzz Coco A & B.

150ml B`cuzz Bloeistimulator

 

Verder nog roofwants uitgestrooid.

Eigenlijk verder nix bijzonders te melden.

 

gallery_19174_6585_695254.jpg

 

 

gallery_19174_6585_178007.jpg

 

 

gallery_19174_6585_11370.jpg

 

 

gallery_19174_6585_268141.jpg

 

Reactie`s of tips altijd welkom.

 

Groertjes

Edited by John-Dope

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nog steeds lekker uit, maaruh zoals ik eerder al zei, 18x400W, ruimte in een woonwijk?

dan is het niet slim om betaalde stroom te doen.

3 á hooguit 4x600W (6x400W) over de meter is haalbaar, maar bij meer verbruik gaat het zeker opvallen.

betaald of niet, na een balans (eindafrekening) heb je grote kans dat ze bij je op de stoep staan.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik bez zelf van plan om 12 lampen van 400w over 2 groepen te verdelen.+ uitblaas dat 190w (3500m3) gebruikt als hij op 100% staat.Over de meter natuurlijk.Geen diefstal.

Kan dat?

Een groep kan toch maximaal 3680 watt hebben?dus per groep doe ik altijd 4 x 600w of 6 x 400w.Ik heb 5 groepen in dat huis,maar heb niet zo'n zin om kabels door het heel huis te trekken als het niet nodig is.

 

 

ja je kan 16Ax230V= 3680VA hebben per groep. maar als je nou een grotere zekering indraait van bijvoorbeeld 25A

 

heb je 25Ax230V=5750VA maar daar moet je meterkast wel geschikt voor zijn gaat ook meer warmte produceren.

en de zekering moet passen je heb verschillende meterkasten.

 

ook is het raadzaam om niet alle lampen in 1keer aan te laten gaan in verband met de piek spanning, in groepen aan laten gaan.

en en als je groepen gaat gebruiken let dan wel op met andere apparatuur die er ook nog op zit aangesloten.

als je het goed wil doen bouw je je meterkast uit met extra groepen en een grotere aardlekschakelaar die je alleen voor je hobby gebruikt.

 

 

laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wat een focking jungle man :rolleyes: ;)

 

Vette shit!!!

 

Deze ga ik blijven volgen!!!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er nog steeds lekker uit, maaruh zoals ik eerder al zei, 18x400W, ruimte in een woonwijk?

dan is het niet slim om betaalde stroom te doen.

3 á hooguit 4x600W (6x400W) over de meter is haalbaar, maar bij meer verbruik gaat het zeker opvallen.

betaald of niet, na een balans (eindafrekening) heb je grote kans dat ze bij je op de stoep staan.

 

grtz

 

 

ja indd na de balans..... dus dan kan je eigenlijk een jaar lang je gang gaan daarna moet je indd opruimen ,want dan heb je kans dat ze langskomen.

 

toch een jaartje kweken ;)

 

 

john dope ....ziet er goed uit :rolleyes:

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

He bedankt iedereen, zoals jullie zien gaat ie redelijk en dat voor een 1ste keer.

Een beetje last van trips en spint, daar is al wat aan gedaan, hoop dat het nu gedaan is met ze.

 

 

 

Groetjes

Edited by John-Dope

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedeavond iedereen.

 

Ben net bij de plantjes geweest en het goed nog steeds redelijk ze beginnnen al topjes aan te maken.

Alleen zitten die kut spinnetjes er nog steeds, heb vorige week roofmijt en roofwants gestrooid

nu de vraag of iemand weet wanneer ik resultaat ga merken.

Ga vandaag de 3e week bloei in.

Sorry voor de mindere pic's probleem met de nieuwe.

 

gallery_19174_6585_4160.jpg

 

 

gallery_19174_6585_28209.jpg

 

 

gallery_19174_6585_6580.jpg

 

 

gallery_19174_6585_55853.jpg

 

De groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is maar 1 ding wat echt super werkt tegen dat soort beestjes en dat is VERTIMEC of als je da nie aan durf dan zal ik vertality plus van BAC gebruiken

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt minimaal 4 groepen van 16amp nodig,......ik denk dat je er minder gebruikt, en daarom de groepen te veel belast.

beter achter de meter langs

wil je dat egt niet

er kan ongeveer 2400 watt op 16 amp

dus 4 x 600 watt

in jouw geval kan je als je het veilig wil doen 6 x 400 watt

op 1 groep aansluiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hokje......

Zag alleen 2 dingen die mij niet echt aanspreken....

1. Je hebt je voedingsvat in je hok staan, is opzich geen probleem, maar gebruik dan een deksel. (denk aan toprot de laatste 2 á 3 wkn.)

2. Zie je softbox achter in je hok staan? Was er echt geen andere mogelijkheid tot aansluiten? Die knik die je erin hebt zorgt voor veel capiciteitsverlies. (aangezien de knik bijna 180 graden is)

 

Voorderest toppie hoor, petje af. Ik zou als je 100% voor zeker wilt gaan ook voor Vertimec gaan.

Het is niet schadelijk voor het eindgewicht, echter wel voor het eindproduct. Je wietje wordt er niet lekkerder op.

Maaruuuh, denk dat je t toch niet zelf op rookt bijna 300 sletjes, wel?

 

Suc6 verder.....

 

beter achter de meter langs

Als je niet boeiends te melden hebt, hou dan lekker je mond Nickelson21.

Lees de forumregels nog eens :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je niet boeiends te melden hebt, hou dan lekker je mond Nickelson21.

En het klopt niet eens..

 

er kan ongeveer 2400 watt op 16 amp

Lees eerst zelf goed alles door voordat je onzin gaat type. Hou het maar op 3500W voor een 16 amp groep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knape hok hoor :wacko: dit moeten wel hele grote sletjes gaan worden met 16 dagen voorgroei, klote dat je last heb van die trips en spint en bij het gebruik van Vertimec gebruik wel de juiste beschermmiddelen Hier door zullen de Wanten en mijt dan ook :rolleyes: maar aangezien dat je nu meen ik in de 4e week bloei zit zou ik eerder voor vertality plus van BAC gebruiken suc6 verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...