Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cerpintaxt

Crisis

Recommended Posts

ligt het aan mij of helpt deze zogenaamde crisis ons een beetje? Want sinds die koersen zo kelderen hoor je weinig negatief nieuws over canabis, paddos etc. Eindelijk kunnen die hoge heren es politiek gaan bedrijven en kunnen ze eindelijk stoppen met hun bemoeienissen.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit AS Grow : onnodig quoten, lees uitleg hier.

 

(Bij het antwoorden in een topic gebruiken we de add reply knop. )

 

Zeg wat voor TL gebruik je eigenlijk en doe je alle groei onder die tl .vraagteken ( me toets is verrot)

Heb nu alleen 400Wtt en kan misschien wel gebruik maken van een tl naast de bestaande kast.

Wat zijn de voordelen ervan ? (hij doet het weer)

 

groeten ,

 

Ds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom denk je dat ik die crisis veroorzaakt heb? ;)

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze (ministers) zijn eindelijk echt aan het werk.

 

groeten gerard

Share this post


Link to post
Share on other sites

je klopt,maar waarom ? omdat de crisis namelijk nou eindelijk de heren zelf eens in de knip raakt :D

en dat mag natuurlijk niet he B)

de brandstof prijs iets aan de hoge kant ? ach met een lease bak heb je daar geen last van ( lease bak ? hahaha auto van het volk zekers)

maar aandelen die kelderen :( shit dat hebben ze zelf ook ;) paniek in de tent.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze uitleg verduidelijkt veel.

Let wel, het komt uiteindelijk neer op pure oplichting door iets als verzekerd product aan te bieden zonder dat het woord verzekering valt.

Overigens wordt gesproken over bedragen van 3 maal de huidige schuld van de VS, een slordige 60 triljard ofwel 60.000.000.000.000.000.000.000 ....

Vertrouwen ? Iedereen in dat wereldje deed aan dit knap staaltje oplichting mee, honderden miljoenen aan bonussen binnenhalend.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

High lieve rakkers,

 

Het nieuws is niet in staat om de ontwikkelingen tegenwoordig zorgvuldig te verslaan. Dus dat lijkt me een slechte maatstaf. De justitiele acties zijn hierdoor op korte termijn niet veranderd.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

De off topic reactie van onze stoner, Dragonstorm, aka Smokestomuch, maakt de boel niet overzichtelijker. Misschien kan hij de topic zelf editten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...