Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dextor

Binnen Zetten?

Recommended Posts

hallow!

Ik heb 2 plantjes 1xholanse hope, 1xdubble fun. Maar gezien de weersvooruitzichten gaat het niet zo best worden en heb ik in gedachten om ze binnen in huis aan de raam zet.. mss met extra lamp ofzo?

 

Hier zijn mijn planten , heb er foto's van..

 

gallery_4530_6391_97754.jpg

 

gallery_4530_6391_850667.jpg

 

gallery_4530_6391_668527.jpg

 

gallery_4530_6391_453634.jpg

 

gallery_4530_6391_1194238.jpg

het zwart thc dat je ziet is eigenlijk paars..

 

Graag reacties!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet ze onder een hps of onder wat tl's

 

denk dat dat beter zal zijn dan nu met het weer dat we hebben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dierenbeul. :)

 

Als je echte potten (en wat groter) had gebruikt en wat voeding had je nu meer gehad.

 

Maar.........zolang mogelijk buiten houden, tenzij je HPS hebt. De zon geegt altijd nog de meeste lumen.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ hjm: ik zie geen zon meer ze, en de temperaturen snachts zijn ook niet goed, dus als je hem buiten laat staan check dan toch elke dag eens achter rot. en inderdaar de potgrootte mocht groter :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djpopol

 

Klopt, de komende dagen worden niet geweldig. Ik controleer m'n planten elke dag, zeker ook de stammen.

Je ziet hier soms enorme aantastingen die alleen te verklaren zijn door dat de aantasting niet waargenomen/bestreden is.

 

Toch, zoals een zonnepanneel ook werkt als wij het pokke weer vinden, zo kan je meten met een lumen meter dat je de meeste dagen van het jaar erg veel HPS watt's tegenover daglicht moet zetten.

 

Toch mogen we tot nu toe niet klagen over het weer.

 

Tenzij je een Hollander of boer bent, dan mag je altijd zijken. :)

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ja ga volgende keer grotere potten halen! :) Maar als ik ze voor het groot raam zet en met een lamp erop. Is dat goed voor de plantjes zo 2 stralen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat grote raam is ok, maar die lamp?

 

Neem dan wel de goede lamp, HPS of Tl (warm) Pas op voor strooi licht.

Zorg ervoor dat je de korte dag handhaafd.

 

Succes, hjm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de bouwmarkt hebben ze 45 liter en grotere cementkuipjes, neem die 1 boor er gaten in en zet er 3 plantjes in, op een plank met wieltjes kan je ze lekker rondrijden in de zon en uit de regen... zal een aardig leuk bosje gaan worden. bespaar niet maar investeer juist in de grond, voeding en extra meststoffen zoals maerl, guano, klei, bacterial, wormenmest etc. want daar ligt je basis.

 

maak een potparka, plaats alvast ondersteuning voor storm en wind, misschien zin om al in aug of sept af te bloeien, lees deze winter het forum goed door en kijk wat je aanspreekt plan dat en begin op tijd.

 

dan kijk volgend jaar deze tijd maar eens terug naar dit onderwerp.

 

greets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@digibetic: Bedankt voor de info! zal ik weker volgend jaar eens proberen! :)

 

Ik heb mijn plantjes nu binnengezet aan de raam, lekker warm. Wel zonder extra lamp erop ofzo , kan dat kwaad?

fotos nodig..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

smijt er toch nog een lamp boven, ik zou gaan voor wat tl's dan... zet er een stuk of 6 of 8 boven en het komt goed :tu

 

maar als jij zonder lamp wilt probere, SUCCES...

Share this post


Link to post
Share on other sites

achter het raam binnen is een optie in de zomer dacht ik als er veel licht is en zon..

 

Nu met dit klote weer zal dat niet goekomen denk ik..

 

bye

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als ik hem binnenzet en een paar tl's erop dan kan het geen kwaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ja zet er gewoon wat tl's boven en dat zal allemaal ten goede komen van je opbrengst... Want zo schat ik je opbrengst helemaal niet hoog...

succes verder...

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zal is zker doen , dus gewoon 2 TL buizen erboven hangen met dezelfde uren licht.. mss ietsje vroeger af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...