Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dextor

Telaat Voor Bloeivoeding?

Recommended Posts

Hallow daar!

Ik heb wat foto's gaan trekken... Maar is met gsm getrokken dus geen uitstekende kwaliteit.

Ik vind zelf dat mijn plantjes precies wat achterstaan op al de andere dat ik zie op het forum...

Heb nog geen Bloeivoeding gegeven tot nu toe maar zou ik ze nog geven samen met rozekorrel?

Het volume van de knoppen is niet dik genoeg voor deze tijd van het jaar denk ik ..

Ik heb ook een mooie topic gelezen over hoe je moet 'Klieven'http://www.wietforum.nl/KLIEVEN-splitten-t5294.html. Zou ik het doen bij deze plantjes of nog even wachten?

Gelieve wat reacties te krijgen wat ik juist wel moet doen!

Hier zijn de foto's!

 

gallery_4530_6391_97754.jpg

 

gallery_4530_6391_95755.jpg

 

gallery_4530_6391_114636.jpg

 

gallery_4530_6391_90909.jpg

 

gallery_4530_6391_105094.jpg

 

Alvast bedankt! :) grtz Dex'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, je kunt ze nog bloeivoeding geven, alleen is de vraag waarneer ga je oogsten? Met het weer van aankomende week ga je geen feestjes vieren. Als je dus al snel gaat oogsten zou ik het niet doen, anders wel.

 

Greetz,

 

M.C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ga ze nog even laten staan tot ongeveer 15-20oktober normaal.. Want ik vind dat ze nog niet dik genoeg zijn hoor.

Ze zeiden toch dat het tot volgende week maandag goed ga zijn voor de plantjes.. of is dat niet zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd gewoon nog lekker een keer wat meegeven, vooral met deze mooie dagen. ik zit op het punt geen voeding meer te geven, al heb je wel de neiging om door te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd ik heb bloeivoeding gaan halen en heb nieuwe foto getrokken met een deftig toestel en ga ze zo direct hierop zetten!

Maar 1 van mijn 2 planten haar thc haartjes zien paars.. Kan dat door stress of is het iets anders? Of moet ik me er geen zorgen over maken?!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe goede kwaliteit fotos.

 

gallery_4530_6391_668527.jpg

 

gallery_4530_6391_850667.jpg

 

gallery_4530_6391_453634.jpg

 

gallery_4530_6391_176942.jpg

voila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...