Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
$nake_!!

Plastik Zak

Recommended Posts

hallo,,

 

ik heb weer wat in me bol:P

ik heb 3 planten (naja planten zijn 40 cm groot...:D) in 1 pot hebben al bloei verschijnselen.. maar onze buurman heeft een kippen hok waar het licht tot 2 uur aan staat.

ik kan wel elke avond mijn pot naar binnen slepen maar mijn ouders willen dat niet meer...

nu is mijn vraag als ik nou stokken in de pot zet in een driehoek dat ik daar ene plasic zak(vuilnis zak) over heen trek.

voor donker warmte,,,

zou dit kwaad kunnen

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

dat gaat perfect. Spreek uit ervaring. Zolang je niet van die goedkope, flinter dunnen zakken gebruikt...die schijnen door. Maar hoeveel licht vervuiling is er dan uberhaupt. Ze moeten wel heel dicht bij staan wilt verlichting in een kippe hok(gloeilamp meestal, tl geeft een leuk effect bij kippen, niet dus) invloed hebben op je dames. Dus waarom zou je de moeite doen.

 

Grz,

DD

Edited by Don-Der

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak in ieder geval geen vuilniszak.

Op het forum heb ik iets gelezen dat deze ook licht doorlaat,

doe er maar eens 1 over je hoofd dan zie je het :lol:

 

natuurlijk niet te strak anders kan je niet ademen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha":D nee niet te strakxD

ja maar er staat in bloei totaal verduisteren vorig jaar had ik bloei en darna weer groei... dus kwamen uit de toppen weer blaadjes:(

het is redelijk vel licht...

ik kan duidelijk zien waar ik loop als het donker is..

 

maar plastic zak geeft niet top rot?... door het water wat nog in de grond zit?(verdamping?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...praat anders eens met je buurman... scheelt hem ook een hoop stroom plus dat zijn dames lekker op tijd slapen kunnen. lul hem om dat het beter is voor de kippetjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...