Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hades

Ik Zou Een Khat (catha Edulis) Willen Proberen

Recommended Posts

volgens wikipedia (inzoverre die betrouwbaar is) zou khat legaal zijn in nederland.

Is dit zo?

Zo ja, waar koop je dat dan? Gewoon in de smartshop?

Wat zijn jullie ervaringen? En hoe en hoeveel gebruik je het best?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf is dat?(zonder te google'n) ;)

 

 

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khat vind je bij de meeste (online) smartshops wel.

Zelf vind ik Kratom een nog fijner effect hebben, dat is ook wel te koop als een extract op bijv azarius.nl

 

Gr. El Shamano

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer een Somalier of Ethiopier te benaderen, die hebben netwerkjes voor khat door NL. Het wordt een paar keer per week ingevlogen. Zoek een somalische ontmoetingsplek/theehuis en vraag het aardig en beleefd. Dan vind je het zeker. En mag je het proberen. Voor 10 euro heb je zat voor een effect.

 

Je krijgt een bundeltje takjes met uitlopende blaadjes en die kauw je, niet 3 takjes maar een hand/mond vol en houd dat goed vol. Thee of cola erbij. Het effect is een beetje mdma-achtig vind ik en je krijgt een frisse adem. ;)

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel eens khat geprobeerd.

Ik merkte er weinig van, heb de hele dag op dat spul zitten kauwen.

Ik heb dit gedaan samen met een paar somaliers.

Ze hebben toen een soort ritueel gedaan met wierrook.

Was wel een bijzondere ervarning.

 

grtn a.c.a.b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga op eens op een station staan willekeurig in grote steden (en zoek naar groepje somaliers om een auto heen) ... die shit word ingevlogen op schiphol en dan als een razende met auto's naar verschillende treinstations gebracht met auto's en van daar worden de bundels weer verder gedistribueerd. Dit netwerk zit retegoed in elkaar want spul is meestal al binnen 48uur vanaf de oogst in handen van de eindconsument aangezien qat (khat) het beste werkt binnen 48uur na de oogst. Is het ouder verminderd de werking.

 

Je kunt ook een vluchtelingenkamp op lopen (somaliers pik je er meestal zo wel uit met beetje kennis van zaken) en gewoon vragen aan redelijk jonge heren of je wat van ze kunt kopen ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor de tips jongens.

Ik zal es kijken of ik wat kan scoren op m'n volgende tripje naar Tilburg. Ik laat wel weten hoe het afloopt.

Dat kratom spul lijkt trouwens ook wel leuk... ga ik ook wel s proberen.

 

@ medi: hmmm als je khat (quat of nog een paar andere spellingen) bedoelt: zijn bladeren waar je op loopt te kouwen en dat een soort energetische naar psychedelisch neigende high zou moeten geven. Nogal populair in noord-afrika (ethiopie, yemen, somalie,...)

als je wikipedia bedoelt: dat is een online encyclopedie. www.wikipedia.org

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...