Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dieselke

Het Is Voorbij Mijn Eerste Ronde. R.i.p Dames Jullie Hebben Het Verdient

Recommended Posts

goedemorgend,

Lang geleden maar ze is er onze zo gemiste zon

Dames staan op dit moment te genieten, van elke zonnestraal moeten we proberen te profiteren tijdens de taatste weken, hok leeg , kunnen we dadelijk alles gaan opruimen wat er niet meer hoort te zijn.

In men hok was het met de TL verlichting aan deze morgend een luchtvochtigheid van bijna 40 %, temp met lamp aan 25,zonder TL is het bijna 50 %, temp met lamp uit 20 graden

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeioeioei, heb jij ngeluk, ik denk, zelfs al vraag ik thaar hééééél lief,

dat ze (omdat met planten te maken heeft) dit niet zou doen... :tu

enneuh, chapeau dus voor je vrouwtje(.....s).

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets te mooi om waar te zijn,lekker zonnetje vandaag,maar... even niet opletten en het begint weer te regenen en natuurlijk net op't moment dat ik niet thuis ben :tu

Planten dadelijk terug binnen gezet toen ik thuis kwam, ze hebben 2u in de regen gestaan, de komende dagen de ventilator maar een standje hoger zetten en extra opletten op toprot, aan de hygrometer was het dadelijk te zien dat de dames in de regen hebben gestaan, dadelijk 10% meer luchtvochtigheid in men hok grrrrrrr.

Maar niet alles is kommer en kwel, vandaag ook een beetje jacht gemaakt op lieveheersbeestjes, heb er zeker 100 vrijgelaten in men hok, mooi over de hele kelder zitten ze nu verspreid :j ,maar er zitten en er nog genoeg in men hok.

Had aan de buren gevraagd of ze ook last hebben van die beestjes en ja hoor, ook bij hun zit het vol, naar't schijnt is het een plaag hier in de buurt dat elke jaar terug keert, mij hoor je natuurlijk niet klagen, ga eens opzoeken welke planten hun lievelingsplanten zijn zodat ik ze in de toekomst kan lokken, kan alleen maar goed zijn voor buiten te kweken :)

voor men hok moet ik dringend een deur gaan zoeken want de hele kelder begint naar weed te ruiken, elke dag wordt de geur sterker en sterker

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemorgend iedereen,

 

Zonet weer het licht aangedaan voor men dames B) , de herfst zit goed in men hok valt me op, het zal niet meer zo heel lang duren denk ik zo. Wel mooi om te zien, zo de dames met al die rondvliegende lieveheersbeestjes erbij, zal niet veel ongedierte de aanval van onze rondvliegende gespikkelde vriendjes overleven, maar dat is uiteindelijk ook de bedoeling.

Net ook weer eventjes het weerbericht voor de komende week bekeken en moet zeggen dat de zon tegen het einde van de week weer haar best gaat doen met temperaturen boven de 20 graden :D zou niet slecht zijn zo met het einde zo dichtbij, vanaf morgen gaan de dames overdag weer naar buiten verhuizen als het weerbericht klopt tenminste.

De 15 oktober staan de dames 8 weken in volle bloei, eerste bloeiverschijnselen waren goed zichtbaar bij alle 4 de dames vanaf de 15e augustus.

Volgende buitenkweek ga ik wel veel vroeger mee beginnen en dan in't begin van de zomer lekker verduisteren, wil al mooie volle struikjes hebben voor ik ze naar buiten verplaats volgend jaar en dan kunnen ze lekker afbloeien onder een stevige zomerzon ( als die er is tenminste), niet meer wachten en hopen dat september en oktober een beetje meezit.

dat was het voorlopig voor vandaag, ga nu de vrouw wakker maken met ontbijt op bed, beetje goede punten scoren, vandaag 3 jaar getrouwd en nog geen minuut spijt van, komt misschien omdat men vrouwtje 9 jaar jonger is dan mij :( ;)

voor degene die het niet weten ben 34j :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgend aan iedereen die de moeite doet om dit topic te volgen.

 

Alweer een dag dichter bij het einde en op aanraden van een maat van me nog eventjes voeding door blijven geven tot vandaag.

Water met voeding staat gereed, beetje extra lauw water want heb men dames al buiten gezet om ze zo veel mogelijk van de zon te laten genieten die men voorspelt heeft voor de komende dagen, met als uitschieter zaterdag, wordt het 23 graden ;) kunnen het enkel maar toejuichen dat de zon

zich nog eens laat zien :( zijn bijna vergeten hoe ze eruit ziet.

 

Voor de rest zien de dames er goed uit, geen hangende blaadjes al begint de herfst meer en meer sporen na te laten op de blaren, enkel in de toppen zelf is geen enkel dor blaadje te vinden, wil toch zeggen dat alles nog prima gaat? vind alleen dat ze minder water verbruiken 1.5L per pot en na 2 dagen is de grond nog steeds niet heel droog 10 cm onder de oppervlakte gevoeld, heb ook in elke pot de vochtmeter gestoken (onderkant van de pot) geen alarmerende droge toestanden te bespeuren, kan dit normaal zijn nu haar einde nadert? normaal nog 6 dagen voor de 8 weken om zijn.

Vandaag nog voeding , dan nog 10 dagen enkel water en dan 72u donker, ben ik mooi over de 8 weken heen, zal dan wel meer dan goed zijn voor een eerste keer planten te hebben.

Zo te zien zal ik het vooropgestelde doel wel halen, tussen 80 - 100gr totaal droog aan de haak :D

Straks komen er foto's , kunnen jullie zelf oordelen B)

 

en voor de gokverslaafde onder ons :D

isan 95g

dieselke 100g

vitamine THC 130g

 

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees iedere keer met plezier jouw verslagen!

Leuk ook, dat je vrouw hierin meegaat, maakt het allemaal een stuk plezieriger om te kweken ;)

 

Groetjes Pinkelotje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgend iedereen,

 

Fijn om te lezen dat er toch mensen zijn die dit topic nog plezant vinden om te lezen :D hopelijk houden ze dit nog vol tot aan het einde

Eindelijk is het ervan gekomen, heb nog een paar foto's kunnen maken van men dames die lekker staan te genieten in het zonnetje ;)

Het weerbericht klopte dus, gaat nog mooi weer zijn tot na het weekend en dat maakt ons zo vrolijk B)

Ben bezig met de foto's te uploaden in men album maar het loopt weer voor geen meter, duurt al meer dan 5 min voor 1 foto, da gaat wat geven want heb er 20 om te plaatsen :( maar we geven de moed niet op hé, ben verplicht voor door te gaan voor al mijn lezers tevreden te stellen B)

 

 

mooie bruine haartjes :D

gallery_18225_6215_927333.jpg

 

 

gallery_18225_6215_1757611.jpg

 

 

gallery_18225_6215_808489.jpg

 

je ziet gewoon dat ze in de opkomende zon aan't genieten is

gallery_18225_6215_2026531.jpg

 

 

gallery_18225_6215_1102905.jpg

 

de rest van de foto's is voor straks , vrouwtje wil gaan wandelen naar de markt

tot straks

 

grtz

dieselke

 

hier zijn we weer met het vervolg van de plaatjes

 

gallery_18225_6215_2076216.jpg

 

 

gallery_18225_6215_4579823.jpg

 

 

gallery_18225_6215_2804452.jpg

 

 

gallery_18225_6215_2647457.jpg

 

 

gallery_18225_6215_3097989.jpg

 

 

gallery_18225_6215_1505487.jpg

 

 

gallery_18225_6215_2894508.jpg

 

 

gallery_18225_6215_2081914.jpg

 

Dat was het voor vandaag , hopelijk vallen de foto's in de smaak bij mijn trouwe lezers

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een toppen! ;)

 

ik zou ze ook nog wat laten staan, als er geen rot te bespeuren valt kan het zeker geen kwaad.

 

Grtz

I-pot

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, bedankt voor je reactie

Moet ook toegeven, hoe meer ik de foto's bekijk des te meer ben ik aan't twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan om al te stoppen met voeding geven, voorspellen heel mooi weer hier 20+, vandaag was het al een schitterende dag met een 20 tal graadjes, en er is nog geen 80% van de haartjes bruin, wat een dilemma ;)

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mooi toppen!!!

Dat wordt echt smullen voor je.

Mbt je voeding, zolang de bladeren onderin nog niet geel worden dan heeft de plant nog voeding genoeg en kan die nog wel even vooruit met de voeding die nog in de grond zit.

Zou ze idd met dit mooie weer gewoon nog even laten gaan zodat ze nog lekker wat kunnen afbloeien...

Als je een mogelijk hebt om trichomen te bekijken zou je de ideale oogst tijd voor je kunnen bepalen.

Als je geen bankzitter wiet wil kun je het beste oogsten bij het zien van de eerste donkere/ambere trichomen.

Let wel de rest moet melkig zijn (maar dat zouden ze dan allang moeten zijn)

 

Succes (maar dat komt wel goed zo te zien)

 

Gefeliciteerd nog met de 3 jaar btw (beter te laat dan niet ;) )..

 

(off topic: Mijn dames zijn 27 jaar jonger dan mij :()

 

Mvg, Kills...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

 

1 advies: staan laten, zeker zolang er geen rot of ongedierte in zit. De toppen zoals die op de foto te zien zijn kunnen nog veel meer aandikken. Als je nu gaat knippen hou je bar weinig over na drogen!

 

sucsex met je 9 jaar jongere meissie en je mooie dames ;-)

 

greetz

vlinders

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemorgend (geeuw, ben moe),

 

Een mens moet er iets voor over hebben he, vanmorgen ging de wekker weer :D om 6u45 ;) . Kon er weer eens niet uit :( , half 8 uiteindelijk maar uit bed gedwongen :o , zag door het raam dat de nacht werd ingeruild voor de dag, dames moeten buiten staan, zei ik nog tegen men vrouw, "dan moet je je luie reet moet uit bed gooien" zei ze nog. Pfff overal pijn in mijn knoken das het enigste wat ik voel als ik naar mijn gekreukt gezicht kijk in de spiegel in de badkamer, rap een sig roken, dieren eten geven en dan de dames buiten zetten want de zon is daar, is eigelijk een prachtig zicht, de zon die goedemorgend komt zeggen, nergens een wolkje te bespeuren, dit zijn de dagen die we moeten hebben.

 

Met de dames gaat het goed, de zonnige dagen doen ze goed, de vuil krengen blijven van die witte haartjes produceren B) , het is net of de toppen puisten hebben waaruit telkens weer witte haren verschijnen, is dit het verschijnsel , aandikken van de toppen? :D B)

Normaal zou ik 5 dagen geleden gestopt zijn met voeding geven, gelukkig ben ik door blijven gaan , morgen krijgen ze weer beetje epo ;)

deze namiddag gaan de vrouw en ik winkelen, kijken of we ergens zo een loepje vinden, zullen de stad nog maar eens gaan verkennen,

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

test met close up foto's

gallery_18225_6215_223421.jpg

 

en nog maar eentje, maar dan net iets groter

gallery_18225_6215_390704.jpg

 

 

gallery_18225_6215_135541.gif

ziet er toch mooi uit , nog niet rijp voor te knippen, woensdag staan ze 8 weken in de bloei, bij volle maan

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft Cannabis toch een leuk afweersysteem. :(

 

Weert alleen die rare mensen niet af. ;)

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige foto's...

Ik heb ook eens lopen spelen met die macro stand maar volgens mij houd ik de camera niet dicht genoeg op de top.

Ik neem aan dat dit knipsels zijn uit veel grotere foto's of??

 

Hoe ver hou jij de camere ongeveer weg, want ik merk dat als ik op een bepaalde (te dichte) afstand kom hij niet meer kan focussen.

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

@Killswhatever

volgens de papieren zou het mogelijk moeten zijn om tot op 1 cm nog duidelijke foto's te maken, mijn foto's zijn tot op10 cm afstand ongeveer.

Ja het zijn inderdaad knipsels uit grote foto's. Maar het is nog niet hoe het zou moeten zijn, het kan nog beter, dat ben ik nu aan't proberen uit te vogelen hoe dat nu juist zit met de instellingen van't toestel, ben maar een ;) met fototoestel.

Het is ne 13.6Mpixel van sony, fijn toestel maar ik moet nog veel leren :(

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de instellingen digitale zoom aanzetten,kan je nog meer vergroten.

Ziet er trouwens mooi uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer een dag met veel zon, temp boven de 20 graden, we mogen niet klagen met zulke dagen

Mijn dames zien er nog altijd gezond uit, onderin gele bladeren maar aan de toppen zelf geen enkel geel blad te zien, enkel groen

dames zijn nog niet aan hun einde toe?? alle hulp is welkom, overmorgen, de 15e staan ze 8 weken in de bloei

hier en daar een klein beetje bruin aan de rand van de blaadjes aan de toppen, nix om zorgen over te maken.

 

In de groei heb ik bij deze dame een verse groeischeut verwijdert, resultaat, 2 mooi gevormde toppen, ze zijn qua lengte niet zo lang als bij de andere dames maar er is duidelijk een verschil qua omvang, ze zijn veel dikker( polsdikte)

gallery_18225_6215_2314298.jpg

De grootste top van deze dame is ongeveer 30 cm , het rare is dat die top helemaal geen hoofdtop is,de vertakking aan de stam begint net boven de aarde,

heb deze vertakking ook moeten ondersteuning geven anders kwam het niet goed, deze top is ook ongeveer polsdikte,

deze dame zal geen schoonheidsprijs winnen ,maar toppen bouwen kan ze als de beste, dat is toch wat telt ;)

Dat deze dame de dikste en de grootste toppen heeft komt misschien omdat ik bij haar takjes heb weggenomen met popcorn en ben beetje te ijverig geweest, ze heeft veel minder toppen om zich zorgen te maken, voeding gaat direct naar de grootste toppen en niet onderin bij de fluffy topjes zoals normaal.

gallery_18225_6215_381343.jpg

 

 

persoonlijk is dit de mooiste top die ik heb bij men 4 dames, niet de dikste top maar wel de mooiste, lengte ongeveer 15 cm

gallery_18225_6215_4937714.jpg

 

Wat het einde van de dames betreft, als ik moet gokken dan gok ik dat er nog geen 80%bruine haartjes te zien zijn en de trichome zijn nog niet melkachtig, dus nog maar eventjes laten staan(?) voor ik ze enkel op water zet, we bekijken het van dag tot dag

gisteren hebben ze nog bloei epo gekregen

dat was het weer voor nu

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

Snel, snel nog een update voor het slapen gaan,

Ze hebben regen voorspelt :o , das niet zo gunstig.

Vandaar het zekere voor het onzekere genomen en de dames verhuist naar binnen onder de TL.

In men hok was het deze morgend om half 7, 22 graden ,zonder de TL bak, lv was 47%.

De dames zelf zien er prima uit, wat is de zon toch iets moois :-)

Heb opgemerkt dat de blaadjes in de toppen ook langzaam beginnen te verkleuren.

Vanaf vandaag gestart met enkel nog klaar kraantjeswater te geven.

Het aftellen kan beginnen :o

Nog extra opletten met verkleuren van de blaadjes nu ik gestopt ben met voeding geven i.v.m toprot?

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice lady's dieselke, 2008 kan niet meer stuk voor jou :o

Mooie topopbouw, (wat een woord!)

Dat wordt een fijn rokertje.

Grtz

 

Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_18225_6215_561075.gif

 

:o Krijg er de kriebels van, wat zeggen jullie, al gereed om op klaar water af te bloeien of te vroeg gestopt met voeding ????

 

Alle hulp is welkom, ik dank u nu al vriendelijk

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen iedereen,

 

We zijn de 8 weken voorbij, de grond voelde heel droog aan toen ik net de TL stekker van stroom voorzag, het was klokslag half 7

Voor de veiligheid meter in de grond gestoken, gaf aan dat ze vandaag of morgen toch drinken mogen krijgen.

 

-------------------temp deze morgend 22 graden TL uit

-----binnen------zwenkradiator op stand I 24/24, 7 op 7

-------------------Lv 50 %

 

-------------------

-----buiten------- van 21u gisteren non stop regen, nu nog steeds, rot gegarandeerd, amper 12 graden, geen zon en de hele tijde regen

-------------------

 

Vandaag krijgen ze nog maar 10 u licht

Aantal bruine haartjes komt close in de buurt van de 80%

Komt normaal gezien wel goed, hoop ik :o

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker dikke toppen man, dat binnen zetten is echt beste!

Heb zelf nooit zulke dikke gehad zonder rot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Dat zijn hele hele mooie planten :o zien er goed uit. Dat de trichomenes noch niet allemaal wazig zijn is mooi, Je kunt de buds nog steviger laten worden.

 

Leuk te zien hoe goed je voor je plantjes zorgt, Als je naar de moeite en zorg die je in je plantjes stopt kijkt verdien je een reuze oogst :o

 

Ik druk me duimpjes voor je.

grtz, Dutchstar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...