Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WietVriend

Rebelshack, Direct Op 12/12 Uit Zaad, Goed Idee?

Recommended Posts

Wel ik heb nu al verschillende soortjes direkt onder 12/12 en ze blijven allemaal kleiner dan dat ik zou willen.

 

Ik zou het niet doen joh..die RS van je; neem geen risico en geef ze een weekje of drie voorgroei.

 

Zelfs Lowryder bleef extreem klein onder 12/12..belachelijk klein,net als de Heri en TS.

 

.. :dope: das dus 2 maand groeien om in 2 dagen op te roken.. :D :D ...neneee..ni doen.

 

Ik ben nu haze soorten aan het proberen (Lady cane,original haze en somango)daar dit stiva's zijn en hoger zouden moeten worden maar daarna is het FINI 12/12 test want ik heb nu moeten kopen van derden en das niet de bedoeling... :P

 

 

 

Maar als je het toch wil proberen moet je me zeker op de hoogte houden(oftewel volg ik je wel :P )..kben curieus :(

 

Gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees dit topic dan is door.... Dan kom je er vast snel achter wat je fout doet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medical,

 

Mij werd duidelijk dat RS ook een flink sativa gehalte heeft en flink groot kan worden. Heb verscheidene 12/12 rapporten gelezen waar planten makkelijk de meter haalden.

Misschien zijn er bij jou variabelen anders wat de planten klei nhoudt?

Dat lowriders klein blijven is niet zo gek, dat zijn ongeveer de kleinste soortjes die ik ken.. ;p

 

@blezz

Die topic ken ik, maar ga weer ff bladeren. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...