Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Harry Haze

Bladeren Krullen

Recommended Posts

hallo Harry Haze is hier nog eens me een vraagske .

 

heb hier 6 jack hammertjes staan , die van 15/08 in bloei staan , nu merk ik dat er 2 zijn waarvan de bladeren krullen .

komt dit door te weinig water en of voeding ? of toch misschien nog een ander probleem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

krullen je bladeren in de puntjes naar beneden, of krullen ze over de gehele lengte naar binnen...?? Foto's om het meer duidelijk te maken zodat wij je kunnen helpen zou makkelijk zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krullen de puntjes naar beneden,dan heb je een temp prob dacht ik en bij een voedingsprobleem krullen je baderen in zen geheel naar binnen.

 

De pro's mogen mij verbeteren..dit is mijn ervaring ;)

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry , dudes

 

fotos lukt nog niet ;) maar inderdaad bladeren krullen omhoog over de hele lengte en dit bij 2 van mijn hammer's , nu zie ik ook dat 3 van mijn shacks en 1 heri dezelfde verschijnselen vertonen .

Ook de onderste nieuwe blaadjes ( jullie kennen daar wellicht de goeie benaming voor) van die Heri zien helemaal geel en komen precies niet echt goed recht .

Ook wou ik nog vragen wanneer ik de mannetjes van de vrouwtjes kan onderscheiden , ze staan nu 9 dagen in bloei .

moet er wel ook nog even bij vermelden dat al de andere plantjes (nog 13 dus ) wel mooi tot hun recht komen .

 

toch al bedankt voor jullie reacties :(

 

Grtz HH

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgen de plantjes ook paarse stammen? dat kan duiden op stress. Volgens mij heeft medical idd gelijk en heb je een voedingsprobleem. Probeer wat minder voeding te geven. Binnen een week zal je dan meestal resultaat zien. En het sexen, bij mannetjes kan je een trosje balletjes zien verschijnen, met een soort hengelte eronder hangend. Vrouwtjes krijgen duidelijk zichtbare witte haartjes. Meestal na twee weken 12/12 kan je geslacht bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope , geen paarse stammen .

Verdomme heb ze juist nog wat bio boost en bio flores bijgegeven , zal ze dus best een weekje op water zetten , niet?

En waarom vertoont de rest geen probleem ? heb ook de hoogte van de lamp eens gechekt en die stond toch ook 5cm te laag en heb dat dan ook onmiddelijk verholpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een foto plaatsen?

 

Bladeren waarvan de randen omhoog krullen kunnen overvoed zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...