Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jandrol

bad trip

Recommended Posts

nooit blowen als je oververmoeid bent zeg ik uit eigen ervaring... was op een toernooi, 30 uur niks aan slaap gedaan en volop bezig geweest met feesten en was best wel moe. ging ik even later ff weg met een paar vrienden en gingen we ergens anders heen door een weiland waar we ff een blow gesmoked hebben. nou na 1 min fietsen begon ik te dagdromen terwijl ik gewoon wakker was... :sleeping: echt volop vaag!! en eng!!

 

:2gunfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee man das toch juist lachen! O.K. als je op de fiets zit is het misschien ff minder leuk maar goed. Ik vin dat altijd wel een leuk effect dat je lekker weg zit te spacen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

nee ik bedoel dat melow achtige maar van je wil wakker blijven maar het lukt amper en je ogen voelen extreem droog en echt niks helpt daar dan tegen en het lijkt net alsof je dood gaat want men hart ging er ook een stuk sneller van kloppen....

:drinking:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja dat komt me wel bekend voor als je meer dan 24 uur wakker ben dan is je lichaam uitgeput en alles wat je dan neemt slaat er dan dubbel in ja. Ik vin het zelf juist positief want als ik lang niet slaap voel ik me gewoon klote en als ik dan een blow rook dan kan ik vaak echt lekker slapen. Dat me hart heel hard ging kloppen had ik alleen toen ik pas blowde en dat kan inderdaad heel beangstigend zijn maar bij mij is het vanzelf over gegaan . Wat je kan proberen is voor jezelf dat angstgevoel en denken dat je doodgaat te relativeren en je eigen bedenken dat er van een blowtje nog NOOIT iemand is overleden. En ik denk dat je als je het vaker doet er toch wel aan went.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel vet ik ga zaterdags werken en s'avonds stappen elk biertje telt voor 2 en nog heb ik dan niet genoeg geld bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een keer een nare trip... Ik was met wat klasgenoten naar de kroeg om afronding van een projectje te vieren. We moesten een behoorlijk eind lopen naar die tent en op het ene moment regende het een beetje en op het andere moment scheen de zon fucking fel.. nou heb ik donker haar dus dat stijgt snel naar je bol.. In die kroeg werd de nodige drank genuttigt en ik had nog een wiet jointje gesmoked.. ging prima was goed high bijna niet stoned todat ik nog een biertje ging halen.. Ik stond aan de bar en begon vet te duizelen, dus ging ik ff zitten.. vervolgens hoorde ik vanuit de verte een ruis opkomen die steeds harder werd en voor m'n ogen verscheen ook een vage gekleurde ruis.. Ik probeerde zo normaal mogelijk naar m'n tafeltje terug te lopen todat ik uiteindelijk nix anders meer zag dan gekleurde ruis, en ook nix anders hoorde dan ruis.. Ik vroeg of een van m'n vrienden ff m'n glas kon anapakken en ik ging ff op een nabij krukje zitten.. het hield een minuut ofzow aan en toen zag ik weer een beetje licht verschijnen.. Ik had wel het idee dat ik op het punt stond om out te gaan maar kon nog net m'n kop erbij houden... Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt maar ik denk dat het komt door die plotsellinge opkomst van de zon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook al gehad, is geen trip, da is juist het moment voor je gaat flauwvallen. Dat alles keifel word, je gezicht mega-bleek, en je hoort nix meer vanbuiten af bijna. Ik heb wel het geluk gehad dat ik net niet flauwgevallen ben. Kan wel zijn als je niet veel smoort dat je dat eens hebt, heb't nog gezien bij maten van me, ze nemen een paar trekken, en 5 minuten later zie je ze de grond in gaan. Maar je slaat er toch wel van door :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

:!: :!: NOOIT MEER WEED VOOR MIJ!!! :!: :!: Ik heb zo'n nare trip gehad. En ben eigenlijk nog steeds bezig om langzaam tot de 'wereld terug te keren'. Ik doe nu wel gewoon dingen,maar moet toch nog 'helemaal wakker worden'(na 24 uur!!) Ik heb een spacecake gehad + de nodige paar trekjes van een joint. Eerste 1/5 uur voelde ik niks. En in 1 klap was ik helemaal van de wereld. Het was 1 grote droom.Beter gezegd;NACHTMERRIE. Alles wat je je hele leven hebt meegemaakt leken allemaal vage dromen. En alles wat je net hebt meegemaakt kon je zo weer vergeten.Als je je ogen sluit draaide alles en als ik mijn ogen gesloten hield dan was ik zo weg. En inderdaad..Je denkt dat je gewoon dood gaat! Ik dacht echt:Is dit het? Zal ik mijn familie en geliefden niet meer zien?!! Spacecake blijkt een heftig effect te kunnen hebben,maar dit sloeg werkelijk alles... :!: 8O 8O 8O 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...