Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
haze-dude

Skunkjes 08

Recommended Posts

dag medekwekers :lol: ik heb hier een paar skunkjes en had graag eens jullie menig , de kleintjes zijn stekjes die ik 3 weken geleden genomen heb , de grote planten heb ik helaas binnen moeten zetten omdat ze te hoog kwamen en boven mijn terras uitstaken, maar ze doen het prima zo,bij mijn volgende buitenkweek zal ik toch wat grotere potten gebruiken :wacko: hopelijk haal ik hier toch een lekker wietje af ;)

 

 

 

grtz, haze dude

 

p1010047cb4.th.jpg

//EDIT 1 door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

p1010048xg5.th.jpg

p1010053gu9.th.jpg

p1010055bb7.th.jpg

 

Wie is u, Kent u het begrip "Netiquette" ?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn best mooi maar ze beginnen een beetje gelig te worden onderaan. geef je voeding?

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit.

Je kunt je planten natuurlijk toppen en ze meer in de breede laten groeien!!!

Verder zijn de plantjes wat gelig zoals al werd gezegd.

Ik hou het in de gatn je kweek ;):D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 3 stekjes zijn getopt vandaag ;) ik heb gewacht tot de zon minder straf was om dit te doen :wacko:

 

ze hebben terra vega mee gekregen, nu een weekje gewoon water en dan de bloeivoeding beginnen geven, heeft iemand een idee wat voor bloeivoeding ik zou moeten geven, volgende week ga ik naar een growshop :lol:

 

de gele bladeren komen door te kleine potten heb ik mij laten vertellen, het is ook mijn eerste buiten kweekje, ik doorzoek nu al een tijdje outdoor kweekverslagen en heb veel bij geleerd, mijn volgende buiten kweek zal ik heel anders aanpakken(1 grote kuip met 2 plantjes)

 

ik ben nu ook vandaag gestart,met een kastje met 5 nlx zaadjes die net geschoten zijn en vandaag in de aarde gegaan zijn, maar daar ga ik uitgebreid verslag van maken onder een ander topic (indoor)

 

 

mvg, haze dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo beste medeforumleden ;) mijn skunkjes doen het goed, de gele bladeren komen dus door te kleine potten ;) weer een les bij geleerd :wacko:

de 2 dames beginnen nu mooie topjes te krijgen :(

 

p1010093ha0.th.jpg

 

hopelijk halen ze de eindstreep, de geur is in ieder geval ;)

 

p1010094lx7.th.jpg

 

 

 

ziezo, dit was het weer :wacko: reacties zijn welkom

 

 

 

haze dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...