Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
frodo1

Hoe maak ik wiet thee tegen de reuma?

Recommended Posts

kan iemand me vertellen hoeveel white widdow je moet gebruiken voor weid thee en hoe je dit moet zetten?

 

Dit vraag ik omdat ik nog nooit wied gebruikt heb en ik het een keer wil proberen i.v.m. reuma (kijken of 't echt helpt tegen de pijn)

 

Dus kan het recept voor een eerste keer gebruiker natuurlijk niet te sterk zijn.

 

Hoop snel een antwoord te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat op deze site ook een forum "recepten",als je daar even kijkt vind je wat je nodig hebt.

Veel succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet er geloof ik wel rekening mee houden dat de wiet (of in ieder geval de thc) in iets vettigs moet worden opgelost ,zodat je maag het beter kan opnemen. zoiets als melk, yogurt, boter of olie. ik weet niet hoe je dat in het geval van thee voor elkaar krijgt.

 

ik weet eingelijk niet precies hoeveel je zou moeten gebruiken en zeker niet omdat het de 1ste keer is. mischien zou 0.3 gram wel genoeg zijn ,maarja aangezien het de 1ste keer is , kan het miscien ook al te veel zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

je moet ongeveer een gram in een thee ei doen en in het water moet je een beetje van dat citroen spul doen jeweetel uit die gele flesjes anders neemt te thee geen thc op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit echt zo? Ik zoek namelijk een manier om hasj of wietthee te maken!!! Heeft iemand hiermee ervaring?

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

k ken een gast die gewoon wat wiet in z'n thee had gedaan en er knetter stoned van werd, zonder iets anders toe te voegen.

je moet iig rekening houden met de hoeveelheid water, zet maar voor 2 kopjes oid, anders moet je de hele pot leegdrinken om stoned te worden!

 

k zal t is aan een leraar op school vragen, ze heeft een keer in de klas verteld dat ze af en toe wietthee drinkt, dus die zal t wel weten :wink:

 

GG :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietthee is makkelijk te maken

grammetjje of meer als je wilt in een thee ei

laten trekken minimaal 5 minuten

klaar beetje melk erin lost de thc op en zorgt dat je geen last van je maag krijgt

thc lost maar een heel klein percentage op in water daarom de melk

citroensap is ook een optie maar melk is beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kan je dat thee-eitje toch beter in een glas kokende melk laten trekken? :idea:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep

of je kookt de wiet thee in een pannetje en dan filteren door een zeefje

Share this post


Link to post
Share on other sites

:!: Ik heb een vriend zijn oma moet voor haar ziekte wietthee drinken en hij kent het recept dat heb ik op mijn site gezet ,(ik heb het zelf al meerdere malen gedronken en het smaakt gewoon naar thee ,en het heeft vooral een heel chillende werking ,je ontspant helemaal (voelt erg lekker)http://www.cu2.nl/b4l dus check voor het recepr deze site en scroll bijna naar beneden :!: :arrow:

 

:!: En een ding weet ik zeker zijn oma heeft ook reuma dus het zal zeker tegen de pijn helpen :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor gebrek aan eetlust, misselijkheid, braken, bij chemokuur en/of bestraling:

 

- 1 gram marihuana 15 minuten laten pruttelen/ aan de kook houden in 1 liter water.

- hiervan 1 kopje (0,2 liter) per dag drinken.

- het restant in de koelkast bewaren.

 

zie http://www.mediwiet.demon.nl/indexNL.html dan -> informatie -> hoe te gebruiken.

 

GG 8)

 

ps. k heb m naar Medicinale Wiet verplaatst, omdat het medicinaal gebruik/dosering betreft (GG mod recepten) :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat laatste recept is helemaal correct!

 

Een kleine opmerking:

Schik niet van de kleur. als het goed is wordt je thee roze tot rood.

Overigens de smaak is naar mijn mening niet wat je verwacht :?

Redelijk wee dus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

je kan ook zon filterzakje nemen van gewoon tee neem ik aan gewoon stukje van de boven kant erafhalen dan die kruiden die erin zitten eruithalen en er dan wat wiet in doen en dan laten koken ofzo zal vast wel lukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt allemaal wel zo'n beetje, maar je moet altijd iets vettigs in je water doet tijdens het koken.

Het is niet om je maag te sparen maar THC bind zich niet aan water maar aan vet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder iets er in lukt soms ook wel hoor! gehe

 

Maar gewoon water in een steelpannetje, klontje boter erin, spul erbij kwartiertje koken lijkt me beter. Daarna in kopje doen en evt theezakje er in dompelen voor de smaak (en volgensmij heeft thee ook invloed op het effect dus gewoon erbij doen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...