Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Duero

Zwakke En Beschadigde Zijtakken

Recommended Posts

Hallo...

Sommige van mijn zijtakken zijn wat beschadigd en hangen naar beneden, ze leven nog, maar zijn niet sterk genoeg om zoals de andere zijtakken overeind te staan. Wat raden jullie aan ?

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

He duero,

 

Draad (vislijn bijv) bevestigen aan de beschadigde takken en die aan de hoofdstam vastmaken en dan het beste er maar van hopen :smoke

 

mrpassion

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het de onderste zijn en ze blijfen wat achter snoeien zijn het dikke takken met touw in de oude positie vast binden naar 2 weken is het weer herstel maar ik zou deze plant blijfen ondersteunen en naast de stam ook wat zetten om vedere schade te voorkomen ?heb je een binnen soort buiten staan ? verduisteren werkt echt goed mischien een tip voor volgend jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
als het de onderste zijn en ze blijfen wat achter snoeien zijn het dikke takken met touw in de oude positie vast binden naar 2 weken is het weer herstel maar ik zou deze plant blijfen ondersteunen en naast de stam ook wat zetten om vedere schade te voorkomen ?heb je een binnen soort buiten staan ? verduisteren werkt echt goed mischien een tip voor volgend jaar

 

Dank voor de reacties metal en mrpassion :smoke , het is in orde gekomen, behalve voor de idd onderste tak waar 1 blad aanhangt, maar die zal het zoieso niet halen geloof iken neen het is een buitensoort dat ik vanaf het moment dat ik haar in de volle grond gezet had verstevigt heb met een bamboestok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...