Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Shory

Paddo-effect Wordt Afgezwakt?

Recommended Posts

Ik heb eergister voor het eerst paddo's gehad. Het was een halve portie mexicaanse. Dat is me eigenlijk uitstekend bevallen, alleen iets intenser had wel gemogen. Nu willen we vanavond weer gaan doen en dit keer heb ik een portie hawaainse ter beschikking. Ik ben niet van plan om de hele portie op te eten, eerder een halve tot 3-kwart. Maar nu komt mijn vraag dus eigenlijk, ik had het een en ander gelezen dat als je het te vaak achter elkaar doet dat het effect dan minder is? Er zit nu dus 1 dag tussen. Tussen mijn 1ste keer en mijn 2e keer. Nu vraag ik mij af of dat dus echt waar is? Wat zijn jullie ervaringen en/of dingen die je er over gelezen hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring:

 

Met gedroogde destijds.

Met 3 dagen tss zelfde soort, zwaardere portie effect: 0,0

 

Je zit met een andere soort, lijkt me best mogelijk dat het wel lukt.

Hangt af van de anti-stoffen die je lichaam aangemaakt heeft en/of die ook kunnen gebruikt worden voor de hawaainse .

If not = spacetime.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, het was niet echt een succes. Ik voelde er niet veel van en zat een beetje tussen een paddotrip en nuchterheid in. Voelde me voornamelijk nuchter. Ik werd er echt warrig van en vond de realiteit een beetje afstandelijk en onwennig, ook had ik een beetje het gevoel dat dit voor altijd zou aan houden ofzo, een hele lichte bad trip ofzo? Had er verder niet echt last van, maar het was wel heel apart dus. Voor de rest niks geen visuals of wat dan ook, voelde me echt nuchter. IK kreeg een tijdje na het innemen wel een wat energiek gevoel in men maag maar voor de rest eigenlijk niks. Heel apart dus en niet echt voor herhaling vatbaar. Een vriend van me waar ik 2 dagen voor vandaag ook paddo;s mee heb gedaan had een hele portie en hij had wel wat visuals op het begin en een vaag gevoel in zn lichaam, alsof ie op lucht stond. Maar dat was ook snel afgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja herken dat gevoel.

 

Paddo's zijn niet echt een wekelijkse aangelegenheid.

Eens die anti-stoffen in je lichaam zitten, moet je gewoon de tijd geven die terug te laten verdwijnen.

 

Alsook, je mag er eigenlijk niet teveel van verwachten. Stress je ergens van, niet goed voor een trip.

De mood is heel belangrijk, als je je depri voelt, moet je niet denken, gauw even paddo's om me beter te laten voelen.

De kans is groot dat zoiets naar afloopt.

De ene soort is meer visueel gericht dan de andere ook. (vroeger een bakje feestelijke, altijd leuk- soort mix)

 

Maar wacht nou gewoon enekel weken, en probeer het opnieuw, met een vriend of meerdere, waar je je goed bij voelt. alleen trippen vond ik eigenlijk niks hebben.

Zorg dat de sfeer vooraf goed is, en dan kan 't niet missen.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nou ik heb niet zo een ervaring met paddo trips....wel met de Lsd en mescaline.

 

Ik dacht dat er geen gewenning optrad bij halucinogenen.....

 

Ik denk dat hallucinogenen een paar uur nadat de trip is uitgewerkt gewoon totaal uit je body zijn verdwenen hoor......

 

Trip ervaringen hangen in't bijzonder veel af van je mood,omgeving,..wat je hebt gegeten vooraf enz..

 

Maar HazeMeUp,je kan gelijk hebben hoor toch moet ik zeggen dat ik me geen enkele keer kan herinneren dat Lsd NIET werkte......zelfs twee dagen na elkaar,telkens baf kroket...spacen voor 14h aan 1 stuk door :D :)

 

 

Waarom geven paddo's je zo een superkotsend misselijk gevoel 15 minuten nadat je ze hebt geconsumeerd?

Yiaks.....doe mij maar een portie lsd dan=veel meer visuele trip...en als ik het lacherig wil dan doe ik gewoon mescaline...

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Med

 

Heb er ook niet overdreven veel ervaring mee hoor.

 

Maar vraag me wel af of je LSD hiermee kan vergelijken, LSD is puur chemisch.

Moest je ervaring met LSA geweest zijn, wat de natuurlijke varriant is van LSD (Baby woodrose), zou ik meer gaan twijfelen.

 

Misschien dat de ervaren trippers hier eens wat kunnen toelichten. :P

 

btw: als je nog eens wil trippen op paddo's full effect, zonder viese smaak of kotsneigingen. (voor mij althans)

Koken in water, en dan royco kippesoep, smakelijk, en half uurtje erna, spacetime!

Geen vieze smaak + full effect, wat wil je nog meer? ;)

Als ze mij een verse paddo laten eten, dan wurg ik al van 't kijken alleen! :smoke

Velen zetten er ook thee van, maar ben daar niet echt voor te vinden.

Die minute soep bevat zo danig sterke smaakstoffen, dat je niks anders smaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die met tripmiddelen beginnen zou ik eerder 2C-B aanraden dan paddo's.

 

In tegenstelling tot de grillen die een paddotrip vaak kan hebben is 2C-B beter te sturen en gemoedelijker.

Je bent er ook totaal niet brak van en de trip duurt 4 a 5 uur.

2C-B is chemisch verwant aan mescaline, en het is altijd kermis om je heen, later op de trip meestal heerlijke mindfucks ;)

 

LSD is voordat de trip over is al uit je lichaam, de tolerantie is redeijk laag.

De volgende dag zou je alweer kunnen trippen, voor hetzelfde effect heb je dan heb je dan meer nodig om er weer van te trippen.

Is alleen geen aanrader, ten eerste als je nog niet veel andere psychedelics geprobeerd heb kun je LSD beter voor later bewaren om te proberen.

Als je net een avond flink getript hebt kun je beter minimaal een week wachten voor je weer begint, een goede trip moet je even verwerken.

 

O ja en zou het zo zijn dat je meer effect uit je paddotrip wilt halen kan je van te voren eerst een thee maken van passiebloem of een andere MAO-remmer.

Hierdoor gaat je lichaam minder weerstand bieden tegen de psychoactieve stoffen, let hierbij wel op wat je van te voren eet en bouw je dosering op! MAO info

 

Gr. El Shamano

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekkere kruidenthee zetten en daar de paddestoelen in laten trekken.

 

Puur voor de smaak kun je beter kantharellen eten ofzo... ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mja herken dat gevoel.

 

Alsook, je mag er eigenlijk niet teveel van verwachten. Stress je ergens van, niet goed voor een trip.

De mood is heel belangrijk, als je je depri voelt, moet je niet denken, gauw even paddo's om me beter te laten voelen.

De kans is groot dat zoiets naar afloopt.

De ene soort is meer visueel gericht dan de andere ook. (vroeger een bakje feestelijke, altijd leuk- soort mix)

 

Maar wacht nou gewoon enekel weken, en probeer het opnieuw, met een vriend of meerdere, waar je je goed bij voelt. alleen trippen vond ik eigenlijk niks hebben.

Zorg dat de sfeer vooraf goed is, en dan kan 't niet missen.

 

Greetz!

 

Gister was de sfeer opzich ook goed.

Mensen die ik ken, en als ik in mijn wijk loop voel ik me zowiezo vertrouwd en comfortabel, dat merkte ik ook bij die eerste trip. Gister was alleen wel in een groep van 6 man, met 2 lui ofzo die nuchter waren. Het was er 1 uit mijn vaste vertrouwde vriendnegroepje die mee deed. Vorige keer was alleen met 4 mensen uit die vaste vriendengroep zonder iets of iemand er bij. Maar opzich voelde ik me ook wel op mijn gemak bij die groep van gister, die ken ik ook allemaal wel meedere jaren.

 

Na 1.5 voelde ik niks behalve dan dat energieke gevoel in me maag en een beetje een apart gevoel in me benen. Toen ben ik maar met een goeie vriend die ook nuchter was op de fiets gestapt om meer te halen. Maarja, de smartshops waren allemaal al dicht (mss maar beter ook aangezien ik toch niet het maximale effect had kunnen bereiken) en toen hebben we maar een dikke zak wiet gehaald. Toen fietsten we terug naar de rest van de groep en toen begon ik me raar te voelen toen ik bij die groep aan kwam. Toen begon ik me eigenlijk te realiseren dat die paddo's toch wel iets werkten.

Het was nogal hectisch en ik had het idéé dat ik hele lichte kleurtjes zag, maar dat zal wel eerder door de lampen daar zijn gekomen. Voor de rest voelde ik me lichamelijk dus heel nuchter en geestelijk ook wel een beetje. Alleen af en toe van die vlagen waarin ik mezelf niet voelde. Maajra, ik moest eigenlijk op die momenten alleen maar heel hard om mezelf lachen, vond het wel hilarisch maar toch werd ik er vaag in me kop van. Toen maar ff wat vit-c pillen genomen en kwam ik dus wel weer vrij snel down to earth.

Toen nog wat jointjes gerookt en een biertje gedronken...dus toch nog wel een geslaagde avond!

Edited by Shory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bump

 

Hoeveel tijd zouden jullie aanraden om tussen 2 trips te doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Med

 

Heb er ook niet overdreven veel ervaring mee hoor.

 

Maar vraag me wel af of je LSD hiermee kan vergelijken, LSD is puur chemisch.

Moest je ervaring met LSA geweest zijn, wat de natuurlijke varriant is van LSD (Baby woodrose), zou ik meer gaan twijfelen.

 

Misschien dat de ervaren trippers hier eens wat kunnen toelichten. :smoke

 

je ziet het denk ik verkeert

 

lsd kan je best goed met paddos vergelijken, een vriend van me ( die echt vaak paddos heeft gedaan ) zij dat lsd minder sterke trip was maar veel meer psygologische dus niet zoals de goeie ouwe "kabouwtertjes zien verhaaltjes" maar heel erg insane snel denken

 

maar kan zijn als je een sterkere dosis neemt dat je dan wel dingen gaat zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Shory:

Als je net een avond flink getript hebt kun je beter minimaal een week wachten voor je weer begint, een goede trip moet je even verwerken.

 

@Utrechtnoord:

 

Bij hogere dosissen wordt het visueel met acid ERG heftig! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bump

 

Hoeveel tijd zouden jullie aanraden om tussen 2 trips te doen?

Ik zou zeggen 2 weken, kan ook vroeger,

maar 't zou me verbazen, moest 't dan nog niet lukken.

 

@utrechtnoord

lsd kan je best goed met paddos vergelijken, een vriend van me ( die echt vaak paddos heeft gedaan ) zij dat lsd minder sterke trip was maar veel meer psygologische dus niet zoals de goeie ouwe "kabouwtertjes zien verhaaltjes" maar heel erg insane snel denken

 

Daar hoor je me niet tegenspreken, sterker zelf, heb nooit LSD gebruikt, dus kan ze niet vergelijken.

Maar het gaat hier toch over de werkzame stof in beide hallucinogeene middelen?

het ene is chemisch, en het andere natuurlijk, dus kan je lichaam daar toch totaal anders op reageren?

 

EDIT:

FF google:

Paddo’s is de naam gegeven aan een aantal soorten

paddestoelen welke een hallucinogene uitwerking

hebben.

Ze bevatten hoofdzakelijk twee stoffen die de roes

veroorzaken, namelijk psilocybine. Ze komen in de

natuur voor in diverse groottes.

 

L.S.D. is de afkorting van “lysergzuurdiethylamide”.

Het betreft een chemisch aangemaakte stof die oraal

ingenomen wordt.

 

Afhankelijkheid en verslaving

Paddo's blijken niet snel tot verslaving of misbruik te leiden. Er treedt meestal geen geestelijke afhankelijkheid op, maar wel degelijk lichamelijke verslaving. Het lichaam reageert ontzettend sterk op paddo's en raakt er snel aan gewend. Tevens treedt er gewenning op: na herhaaldelijk gebruikt neemt de intensiteit van de trip af. Er lijken geen ontwenningsverschijnselen te bestaan bij paddo's

 

Bron: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/versla...en-werking.html

 

Case closed denk ik.

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...