Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weedsmoker

Vakantie

Recommended Posts

heey eidelijk vakantie maarja er is wel weer een proobleempje

 

ik ga dus 2 weken op vakantie naar maroko en ik heb mooie plantjes

 

maar hoe moet ik het nu gaan doen met water geven want ik kan ze dan 2 weken geen water meer geven moet ik ze dan 2 weken onder het afdak zetten waar neit veel zon komt maar wel wat wat genoeg is voor de plantjes ??

 

 

hebben jullie nog andere tips ?

 

mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar had je natuurlijk wel eerder aan moeten denken. :wtf:

 

Er bestaan dingen als deze blumats, maar die moet je wel bestellen en werken niet van vandaag op morgen.

 

Hét alternatief is uiteraard iemand die je planten komt water geven. Ken je echt niemand die van je planten afweet en bereid is om dit te doen?

 

Als het 2 weken weinig of niet regent of net veel regent zul je ongetwijfeld dode planten aantreffen bij je thuiskomst...wat zonde zou zijn, maja...

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja me opa :wtf: maar die heeft ze vorig jaar ook verzopen ik weet neit precies hoeveel elke palnt nodig heeft om de dach of om de 3 dagen :lol: ik kijk het gewoon naa met me vingerjte en ik zie het als ze te weinig water hebben en dat gebeurt nooit

 

maar dan zal ik me opa maar goed moeten infromeren

 

weten jullie hoeveel water een goed volgroeide plant meot van ongv 1 meter ? en 30 liter bakken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...