Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietje103

Eerste Buitenkweek

Recommended Posts

ik heb vandaag de zaden van sannie's shop ontvangen (supersnelle verzending, bedankt!) ik heb de basic seeds mix (zie sanniesshop.com) en de freebees. ik ga ze nog bevochtigen in de pit pots met regenwater want dat heeft een betere ph had ik gelezen ergens. ik ga een paar zaden in de tuin stoppen en de rest gaat guerilla.

 

ik zal de tuinplanten aarde verbeteren zoals staat in topic grondverbeteren: (http://www.wietforum.nl/Grondverbeterenoutdoor-t22701.html)

 

alleen hoe kan ik de guerilla kweek zo goed mogelijk laten verlopen? want ik heb gezocht op buiten pit pots kweken, maar heb niet veel gevonden. ik wou nu gewoon pit pots volgens de manier op sanniesshop.com staat klaarmaken. en zodra de plantjes +- 5cm hoog zijn, een kuiltje maken (5x5x5cmdiep) en dan begin september er een liter guano extract van no mercy overheen gieten. en dan een keer per 4 weken even kijken. of is dit onverstandig? hebben jullie nog aanwijzingen of opmerkingen over mijn kweekplan? ik zou graag jullie mening horen.

 

 

p.s. heeft het zin om de planten in de tuin 's nachts te verduisteren? met bv vuilniszakken

 

Greetz wietje103

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuilniszakken zou ik niet doen, dat wordt een broeikas daarbinnen terwijl een cannabisplant juist veel frisse lucht nodig heeft. Ik zou eerder een frame van pvc buizen en zwart/wit folie maken als je wilt gaan verduisteren en dat over de planten heenzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar zwart-wit folie, lakunnen de planten dan beter ademen? en kan ik niet volstaan dan met een paar luchtgaten in de vuilniszakken?

 

en heb nu een beetje groot probleem, ik had vandaag bordjes neergezet om regen op te vangen, maar het heeft zo weinig geregend, dat er geen water in zit. maar wat kan ik nu dan het beste doen? kraanwater gebruiken? of kan ik beter slootwater gebruiken?

 

 

en kan ik de freebees ook buiten planten? want via de search niet veel gevonden, behalve dat een redelijk nieuwe soort is met vrij weinig kwekers(tot nog toe..:wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oplossing was simpel: keek naar de wolken en nog ff gewacht totdat ze leger verdertrokken en het waardevolle regenwater gebruikt kan worden voor de zaadjes:D ze staan in de pitpots voor het raam (misschien iets te koud, heb er wel een handdoek onder gedaan zodat ze niet direct op de koude vensterbank liggen, maar wel bij het raam gelaten ivm dat ze veel licht nodig hebben. ga ze vanacht onder het bed zetten om zeker te verduisteren.

 

 

P.S. zou een admin dit topic naar kweekverslagen outdoor kunnen plaatsen? dan word het een verslag, de vragen zijn nu in principe namelijk behandeld. en dan blijft het forum schoner, thx.

 

Greetz, wietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...