Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blaze.One

Om 't allemaal wat simpeler te maken...

Stoned Of High?!  

97 members have voted

  1. 1. Stoned Of High?!

    • Stoned
      57
    • High
      84


Recommended Posts

Guest

Aaaaaaaahhh een vrouwtje dat stoned is... goed bezig... ik heb er hier ook al wat dames aan geholpen :P heerlijk he

 

Ik ben dol op stoned, omdat ik van high minder merk. Bovendien proef ik altijd meer vloei als ik puur rook :S

 

In sommige gevallen is stoned alleen minder praktisch, maar soms ook juist wel (als je die saaie lessen niet door komt is het wel relax, maar op je werk iets minder)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ook niet puur met vloei doen...

in waterpijp :P

ik geef toe... dat kan niet overall even makkelijk... maar stop je bowl (ding waar gaasje in zit en waar je de wiet in doet) goed vol, neem een grote hijs (en nog een paar :P :lol: :P )

en taddaaaa

gaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
high heb ik gekozen.

 

Vandaag voor het eerst echt gewoon goed high geweest. De vorige keren stoned, echt dat zware gevoel enzow. Ook wel lekker enzow, maar dit was echt het beste!!!! :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb stoned ingevuld, ik smoke liever 'savonds wat om stoned te worden, gedurende de dag(niet elke dag maar soms) ben ik graag high!!!

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben overdag liever high, maar ´s avonds lekker stoned.

Ik heb inmiddels 3 levertransplantatie´s gehad en nog div. herstelopperatie´s (heelaas vergeefs). Het is voor mij het beste anti-depressivium wat er te bedenken is. Kweek ´m lekker zelf, dus weet ik dat ik een schitterend natuurlijk produckt heb.

Beter als welk chemische drug dan ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of hier al een topic over is, maar wat is nou precies het verschil tussen stoned en high. Ik weet wel dat je van wiet puur roken high wordt, maar wat is er qua gevoel anders aan. Ik denk wel dat ik high wordt na het roken van een pure, maar dat gevoel duurt dan maar een half uurtje ofzo en dan ben ik het kwijt en wordt ik vanzelf weer gewoon stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMmmm, ben nu weer 'n lekkere joint aan 't roken. :evil: Altijd puur zonder tabak of andere mengsels. Ligt 'r maar net aan wat voor wiet ik rook of 't erg stoned of juist high is. Rook nu een heerlijke griekse variant, groot deel sative. Sativa's zijn lekker high over 't algemeen. Als ik lekker stoned wil worden dan iets van Sneeuwitje of Maui Waui (beiden 100% Indica). Alles zelf kweken onder de grote buitenlamp! :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om eerlijk te zijn, ik vind een blowtje met tabak gewoonweg erg lekker.

 

Waterpijp, tja het is wel lekker hoor, maar er gaat niets boven het genot van een jointje, lekker relaxed roken, heerlijk gewoon.

 

Stoned dus hier.

 

Ik heb geen enkele behoefte om overdag ook onder invloed te zijn(ok ok behalve op wiet-meetings enzo), dus s'avonds heerlijk een jointje en ik ben tevree.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef mij maar een goeie high, gewoon lekker rondvliegen op je wolkje, of met je longskate op de dijk, mmmmmmmm :( :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is toch nog altijd geen verschil tss gevonden, iedereen vermoed dat er een verchil is, dat wel :!:

 

stoned is zogezegd: meer slomer

high is zogezegd: meer actiever

 

hier uitgaand van :? geef mij dan maar high 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verschil heb ik ook nog niet meegemaakt ik ken alleen maar stoned

 

wiet waar je actief en high van wordt zou ik wel is willen weten welke wietjes dat zijn dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiet waar je actief en high van wordt zou ik wel is willen weten welke wietjes dat zijn dan

 

Wietjes waar je high van word,zijn de Sativa soortjes.

Zoals een originele Haze.

Maar deze zijn heel moeielijk te vinden,omdat de meeste toch weer gekruist zijn met een Indica :):

Groetjes

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de Nirvana-website staat bij iedere soort of 't een High of Stoned wietje is.

 

http://www.nirvana-shop.com/store/default.php

 

Niettemin hangt 't uiteindelijke effect van een wietje heel sterk af van een diversiteit van factoren, bvb. :

 

- Hoe vers is de wiet en hoeveel vervalstoffen bevat 'ie ? Meer vervalstoffen maakt "suffiger" of "slaperiger"....

(Zo'n vervalstof is CBN. Deze wordt dus niet door de plant zelf gemaakt, doch is een oxidatieproduct van THC. Verse cannabis bevat zeer weinig CBN, het onzorgvuldig bewaren of slechte methoden bij de verwerking kunnen er de oorzaak van zijn dat veel van de in de plant aanwezige THC omgezet wordt naar CBN. Dit is ongewenst, aangezien men van wiet met veel CBN warrig, verdoofd, onsamenhangend en zelfs duizelig wordt. )

 

- Hoe "chemisch" is je kweek....? Biowiet is vaak higher in zijn effect.

 

- Tabak toegevoegd of niet ? Tabak zal een "high" vaak veranderen in een "stoned"....

(Zie ook het boekje "Uit je bol" van de auteurs Hans Plomp en Gerben Hellinga ! )

Tabak verpest veel van het goeie effect van je wiet en zet je bovendien aan tot teveel joints roken, omdat je denkt dat je weer zin en nood hebt aan een jointje, terwijl het eigenlijk gewoon je aan tabak verslaafde lichaam is dat een nieuwe dosis nicotine nodig heeft....!

Tabak is een "bewustzijnsVERNAUWEND" product dat in zijn uitwerking eigenlijk volkomen dwars staat op goeie (bewustzijnsverruimende !) wiet .... 8O

 

Enzovoorts.....

 

Vriendelijke groeten, 8)

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef mij maar lekker high :no

Stoned is ook wel leuk maar ik heb liever de pure smaak van m'n sigaar :D

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja doe mij maar high... Dan is 't tenminste nog leuk om iets te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor elk moment v/d dag een soortje

bv tis nu vroege ochtend , dus een skunk ;)

filmpke kijken geef mij dan maar grape*maroc of een ander stoned soortje

beiden dus , het hangt af wat ik nog te doen heb :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...