Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

the world of the small and mean

Recommended Posts

Guest

is deze aardkloot zo geweldig hehehe een leerschool ja man dat is het een fuckin leer school.

 

Voor iedereen weer anders,tijdens je struggle ben je alleen als je gaat ontwikkelen niet meer want je leert van anderen tot je lekker op gang bent dan willen ze wat jij ook heb dat het goed met je gaat dat steekt als trolle kruuipen ze uit d'r holen om te profiteren of je onder uit te halen of mee te profiteren hoe slechter men ontwikkeld hoe vijandigger men denkt.

 

 

men spreekt over vrijheid ja man welke vrijheid binnen het systeem hehehe tuuuuurlijk,mee lopen in de rij als je geen wrk hebt word het al moeilijker voor je dus geen poen geen vrijheid,geloof me nou vrijheid moet je kopen met geld veel geld hoemeer geld des te meer vrijheid,en dan jahoor komen de trollen weer om plannetjes te maken om je geld te pakken of uit jaluozie je proberen met de grond gelijk te maken.

 

 

 

vergeld geen geweld met geweld maar zorg dat je nog slimmer word,een konstant gevecht,

tegen de small and mean.

 

dada.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag me af of dit zomaar een algemeen beeld van de samenleving is,

of dat het gebaseerd is op het leven van een bepaald persoon/personen.

hoe dan ook, blijft een knap stukje werk.

 

maar zie het gevecht/ de leerschool toch wat anders.

Die trollen zullen zich kunnen vermommen, maar een trol blijft een trol,

zo gauw het (wat) beter gaat en er komt er 1 onder een steen vandaan kruipen,

dan zie je dat.... en kan je 2 (of eigenlijk 3) dingen doen:

 

je kan denken shit komen ze weer, help daar gaat mn leventje (voor de zoveelste keer),

je kan denken daar is de eerste, ik hou m in de gaten en zorg dat ie niet te dichtbij komt, of.....

 

Je tilt die steen op en sla die trol er een meter de grond mee in :P

 

 

Niets wat je nieuwe doelen en je leven in de weg zal staan

en mocht er toch een keer een invasie komen (net als met sprinkhanen, enz),

ga dan gelijk naar een doe-het-zelf-zaak en koop een paar (t)rolhorren :wink:

 

(en dat op dit tijdstip :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de grootste trol is de overheidbuck.gif :x

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg altijd, het leven is wat je ervan maakt, zit je maar overal je kloten aan te vegen, dan geraak je gewoon nergens, toch niet in dit deel van de wereld en zeker niet in deze maatschappij, poen scheppen doe je door hard te werken, en dit kan op 2manieren:

je kan je kapot werken op school, en dan haal je zulk een goed diploma(A1 ofzo) en dan gaat de rest veel simpeler

of

je kan eerst je voeten vagen aan school maar dan zul je harder moeten werken de rest van je leven,

 

je kan ook natuurlijjk aan alles je voeten vagen maar dan zal je echt nergens geraken(heb dit uit zelf-ondervinding, ben begonnen in Latijn, zit nu in handel, en ik zal dit jaar hard men best mogen doen om volgend jaar informatica beheer te kunnen doen) het wordt nog zwaar voor me...

 

in elk geval, dat is mijn visie, meestal worden de dingen niet in je schoot gegooid, niets is nog gratis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...