Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrpassion

Outdoor 2x Purple Widow 5x Double Fun In Volle Grond.

Recommended Posts

Beste leden,

 

Poging twee kweekverslag maken, eerste keer problemen met me computer :smoke

 

Na lang lezen en leren hierbij mijn eerste kweekverslag. De kweek is al een tijdje bezig maar laat dan nooit. De mannetjes zijn reeds verwijdert.

Half april ben ik begonnen met voorgroeien van purple widows (zaden) achter het raam. Begin mei met de double fun zaden. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van pitpots.

 

Na een leventje van strekken en stressen achter het ruim zijn ze overgeplant in 0,5 L potjes en naar buiten gegaan. Met behulp van de wortelstimulator Rhizotonic en medium Plagron light mix werden de potjes al gauw te klein voor de plantjes. Daarna de plantjes overgeplant in 7,5 L potten wederom in Plagron light mix en gebruik gemaakt van Rhiztonic. Ik was nog aan het twijfelen tussen speciekuipen ( ivm verduisteren) of de volle grond. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de volle grond, gezien ik hier geen voeding voor nodig heb en grote speciekuipen toch aardig aan de prijs zijn. Ik heb ze achteraf veelste dicht bij elkaar gezet (denk ik) maarjah ach dit is de eerste keer en hier kan ik alleen maar van leren. Buiten Rhiztonic geen gebruik gemaakt van extra voeding en dergelijke.

 

Ik heb momenteel staan: 2x purple widow waarvan 1tje reeds 150 cm is, en double funs van om en nabij de 75 cm. Bij familie heb verder ik ook nog 3 double funs staan.

 

Hierbij de foto's van de 2x purple widows en 5 double funs en de stam van de grootste purple

 

med_gallery_18110_5705_2502.jpg

 

Stam van de grootste purple widow

med_gallery_18110_5703_347314.jpg

 

med_gallery_18110_5703_28630.jpg

 

Double funnetje

med_gallery_18110_5703_597719.jpg

 

Vragen en/of opmerkingen? Ik hoor/lees het graag.

 

Groeten,

MrpassioN

Edited by mrpassion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @Lullo hiero, ziet mooi uit gezonden planten .

 

GR>LULLO :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste welkom!! je plantjes staan er mooi bij.

probeer de volgende fotos eens wat dichterbij te maken,kunnen wij beter kijken :smoke

 

en hier staat hoe je fotos aan wf kunt uploaden

 

greetz syf

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten, aub

 

Allereerst bedankt voor je antwoord. Ik ga eens even kijken hoe ik ze er gelijk op krijgt zonder dat je erop hoeft te klikken en zal ff meer closeup foto's maken.

 

mrpassion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...