Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jmdeking

Homebox 0,8 X 0,8 X 1,6m Aangeschaft

Recommended Posts

Hallo Mensen,

 

Ik heb vandaag mijn Homebox 0,8m x 0,8m x 1,6m ontvangen met bijbehorende spulletjes waaronder: Koolstoffilter, cooltube, SON-T PIA Philips 250w, Ventilator etc, nu ben ik het ding in elkaar aan het bouwen en heb de tent zelf al opgebouwt maar heb problemen met het installeren van de bijbehorende spullen.

 

Ik heb 1 groot gat boven op het plafond en 1 klein gat achter de tent en 1 middelgroot gat beneden links.

 

Wat raden jullie aan om de koolstoffilter goed te kunnen bevestigen? want ik heb het idee dat ik een eigen bouwconstructie moet bedenken om het ding te monteren.

 

De homebox in kwestie.

5cgio9.jpg

 

2 gaten beschikbaar in mijn tent.

28sy1cy.jpg

 

Het grote gat boven in het plafond (ik gok dat hier de fan doorheen moet maar hoe ga ik de koolstoffilter verticaal ophangen?)

2jak9km.jpg

 

De koolstoffilter

2z4n1uv.jpg

 

Ik hoop op wat goeie input, als beginner zijn alle tips welkom :-)

Edited by jmdeking

Share this post


Link to post
Share on other sites

check even het topic van men éérste kweek, dat was in een tentje zoals het jouwe..

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=29899&st=0

 

Het wordt niet eenvoudig, laat ze vooral niet te lang voorgroeien..

 

Oja en bij mij hing alles (cooltube, filter) gewoon aan de meegeleverde ijzeren staven.

 

Filter links, van filter luchtafzuiging door cooltube naar buiten door het gat in het dak, de andere gaten kan je gebruiken voor luchtinlaat en electra.

 

Nog één ding, als je echt niet anders kan dan zo'n klein tentje zetten kan je er wel resultaten mee halen, maar een groter hok maakt het

een stuk handiger en productiever ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jmdeking,

 

Leuk dat je gaat hobbyen hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Heb je geen slang dan kun je je koolstoffilter en buisventilator horizontaal hangen zo hoog mogelijk.

Ik zie dat je ook een kooltube hebt, heb je een aparte buisventilator ervoor.

Anders zou je cooltube/buisventilator/stuk slang en dan de koolstof buiten je hok op de grond zetten bv.

En erdoorheen blazen(wel even je voorfilter van buiten naar binnen doen). :)

Er zijn zat opties, als je vragen hebt ik zal komende dagen regelmatig even kijken.

En anders pm je me eventjes. ;)

Sucses met de bouw

 

Gr Mehighto

 

Ps: je hebt toch wel een schakelkast/relais is wel zo veilig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...