Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xserre

Nie Stoned

Recommended Posts

normaal gezien ben ik altijd heel rap stoned maar niet gisteren

twas woensdag dus das een dag waarop ik altijd smoor heb en mijn maten hadden voor de verandering shit mee wat op zich al enkele maanden geleden was voor mij

hebben we 3joints van gepaft en ik was de enige die niet stoned was

 

hoe kan dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had het gwn niet door ^^

 

neh al wel meer gezien dat hasj minder effect heeft op sommige mensen. Wiet roken jij, of meer hasj..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe je je voelt is voor een groot deel bepalend voor de uitwerking van cannabis,

zeker bij beginnende gebruikers.

 

Ik ben wel es "te" stoned geweest om naar huis te gaan van 3 trekjes van een joint.

rode ogen,lachkick,alle kenmerken van een stoned figuur.

Maar toen was ik nog jonger dan nu.Ik woonde thuis,

en moest om 22.00 thuis zijn.

Dus er was een zekere spanning,je doet het stiekum,etc...

 

Dan is het toch heel anders,

dan wanneer je op zaterdag gaat stappen,

en je rookt om 1900 een hele joint.Veel kans dat je uit je eigen zo opgewekt bent,

dat je na een halve joint nog vrij weinig voelt.Want zaterdag avond komt,oe dit en oe dat.

Je hoeft niet om 2200 thuis te zijn,dus de sfeer is ook electric,en gespannen,maar anders.

 

 

Je gemoedstoestand bepaald voor een groot deel hoe snel,en hoe hard je joint werkt.

En het is niet alleen bij weed zo.

Het is bij alle psycho-actieve "drugs" zo.

 

//Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ no averagejoe

-ik ben geen beginnende smoker

en als ik ga smoken is er niet echt een tijdstip om thuis te zijn en ik ga altijd paffen op chille,sfeervolle veilige plekken

ik heb op die plek waar ik toen niet stoned was al vaker gesmoord en elke keer wel stone door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morning!

 

Van invloed zijn altijd:

 

Je gemoedstoestand,

bewust en anders onbewust.

Locatie,en omgeving.

 

De mensenlijke psyche is iets wonderlijks!

 

Je zegt ook,ik ben geen beginnende blower.

Dat geloof ik best als je dat zegt.Ik doelde er niet mee op jou,

maar op beginnende blowers in het algemeen.

Maar,wat is geen beginnende blower?

Iemand die 10jaar elke dag blowd,2 gram op een dag?

Iemand die elk weekend een paar joints smoort,voor de afgelopen 3 jaar?

Of iemand die nu 2 jaar lang af en toe blowd?

Wat is een ervaren blower he...

Met beginnende blower bedoel ik toch echt de eerste jaren dat iemand blowt.

De eerste >5jaar ofzo.

Dan denk ik dat je wel het meeste hebt ervaren van wat weed kan geven.

 

Je zegt zelf ook,die blow plek,daar ben ik vaker geweest en altijd werd ik goed stoned.

Daarmee geef je al aan dat de locatie waar je nu bent,minder spannend is!

Je bent er al es geweest,je weet hoe het daar is...

Dus mwaaaaaa...niet zo spannend meer he...

Te gewoontjes...

 

 

Ik denk vooral,omdat dat een nieuwe ervaring was toen,en nu niet meer...

Die kant moet je het opzoeken denk ik.

 

Als je wel eens hallucinogenen gebruikt,

zul je snappen hoe sterk een gemoedstoestand meespeeld,

bewust of onbewust.

Een locatie,geluiden,de omgeving.

:(

Bij weed is dat ook zo.Wel minder sterk,

weed vervoerd je niet naar een wereld zonder tijd,leven en dood.

Maar desalniettemin zullen voor een groot deel je eigen gemoedstoestand,en de andere genoemde

punten bepalen wat jij voelt,wanneer je wat weed gebruikt.

Ook tolerantie kan natuurlijk meespelen.

 

Maar goed,het is weer een hoop getyp voor in de vroege morgen...nu eerst koffie...hehehe...

 

//Joe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koffie en een joint bedoel je? :(

 

 

tjah, heb het ook al veel gehad dat ik eens niet echt stoned werd van een joint, kan aan de wiet liggen maar zoals hierboven al vermeld aan nog vele andere dingen ook, vooral gemoedstoestand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, Ik ben hier net regeristreerd vanwege dit topic :D

Want, wat nou het probleem is, ik heb hetzelfde probleem als xserre, ik kan ook niet meer stoned worden:/

 

Ik blow nu al zo'n 3-4 jaar en minstens eens in de twee dagen, zat op 3 maart dit jaar op de 338 joints sinds oud&nieuw (leek me grappig een keertje bij te houden, was er in maart mee gestopt om 't bij te houden).

 

Hoe dan ook,ik blow dus best veel/vaak en op afwisselende plekken, maar de afgelopen 4 dagen kan ik niet meer stoned worden maakt niet uit op welke plek het is, bijv. net heb ik joint gerookt met genoeg White Widow om minstens 3 man goed stoned te krijgen, maar nog steeds merk ik niets tot vrijwel niets...

 

Ik vroeg me af of iemand een beetje wist hoe dit kwam/ wanneer 't weer over gaat...

De lol gaat er wel een beetje vanaf zo:( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,welkom Swaf!

 

Lijken mij typische verschijnselen van gewenning.

Van een hogere tolerantie.

 

Van hoeveel weed kan jij 3 man stoned maken?

Was het wel echt genoeg?

Hoeveel tabak rook je in je joint?

 

Joints met tabak,daar word ik[/b] niet stoned van bv...

Loom en gaar,dat wel...maar da's iets anders.

 

Hoevaak rook je op een dag?Word je wakker met weed?

 

Probeer es een (bijna) pure joint met (bijna) een gram weed.

Lijkt me sterk dat je daar niet knetter vaag van word :(

 

Probeer es te minderen een paar dagen.

Minder blowen is meer stoned.

 

 

//Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om eens wat anders te vertellen:

 

De eerste 10 joints, waren voor mij meestal niet ZO erg goed... Er waren lachkicks als ik bij andere mensen was, maar telkens ik het alleen deed, was ik meer sleepy dan wat anders. Nu, gisteren een goeie joint gaan roken met een vriend, m'n fiets maakt nogal wat kabaal, is wat kappot... Op de weg naar huis (op m'n fiets) hoorde ik heel de tijd geluidjes, ik kon zelf een beetje zelf bepalen hoe het ritme enzo ging. Ik zat er gewoon, heel vrolijk, niet-tijds-beseffend, een deuntje te spelen met m'n hersenen... Echt spacen was dat. Toen ik thuis kwam, leek alles plots scary... Aangezien m'n ouders het niet mochten doorhebben. Ik kreeg wat angstige gevoelen, tot ik op m'n bed ging liggen en dacht, ik zeg gewoon dat ik koppijn heb... Daarna begon het weer, de vogels begonnen een liedje te zingen samen, alles was grappig, met m'n ogen dicht, kon ik vanalles horen & voorstellen, ik begon op rare dingen te denken, die erg op een droom leken, maar ik vergat steeds het begin, en het verhaal begon op niets meer te lijken, echt raar. Toen ging ik op de wc zitten, ik hoorde terug de vogels (die van daar normaal niet te horen zijn) een liedje fluitend...

 

Dit was de eerste, en zaligste keer, dat ik wiet heb gerookt. Ikzelf rook nog neit lang, en ook niet zo veel. Meestal wel veel wiet, weinig tabak aangezien ik niet van tabak hou.

 

Mijn karakter:

 

-Ben vaak moe (wat ook telkens aanwezig is na het roken van 'n joint, ik val bijna in slaap, en heb rare leuke "dromen"

-Ben vergeetachtig (wat ook telkens sterker aanwezig is na het roken van 'n joint)

-Lach graag (Heb al talloze lachkickjes achter de rug, waar het gewoon onmogelijk is, van te stoppen met lachen.)

-Heb veel fantasie (wat gisteren dus voor het eerst merkbaar was na het roken van 'n joint)

 

Ik begin dus ook wel sterk te begrijpen, hoe de drug in elkaar zit, je gevoelens worden ENORM versterkt. Zelf een dag NA de joint, voel je je nog niet 100% normaal.

 

Vind dit alles wel vrij spectaculair, en tof, maar ik besef ook dat als je het te veel doet, het je gedrag sterk kan beïnvloeden, je vergeet sneller dingen, je word verstrooid, ...

 

Het rare is, dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt met wiet, je zou het kunnen vergelijken met een trip denk ik, wat ik nog nooit gedaan/zal doen heb... Nu, hij is een ervaren smoker, ik niet echt, had veel te veel binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...