Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stoned.

Het ''even Zat Om Te Zoeken'' Topic (:

Recommended Posts

Beste Wiet/Hasj-smokers en kwekers natuurlijk,

 

Vandaag toch maar een nieuw account aangemaakt omdat ik wat probleempjes had met me andere account qua inloggen.

 

Hier maar de groene start zeg maar want ik heb sinds gisteravond besloten het kweken als hobby erbij te pakken! :)

 

Het gaat mij niet echt om het geld, maar het is natuurlijk wel fijn iets van je investeringen terug te verdienen :lol:

Het is natuurlijk ook fijn iets van jezelf te roken hehe :)

 

Heb veel zitten zoeken op het forum en heb ook veel gevonden, en ben een stuk wijzer geworden. BEDANKT!!

WAT, precies bespaar ik jullie.. ;)

Maar weet nu in ieder geval een beetje basis (hoop ik zelf)

Toch wil ik jullie dus nog een aantal vragen stellen die misschien noob overkomen maar heb echt hele dag liggen zoeken, en jullie kunnen me nu best helpen toch? :welcome:

 

1. Kun je zaadjes gewoon in de grond duwen, of moet je die eerst ontkiemen?

2. Is een wietplant nu 100% vrouwelijk, en wat kan je precies met een mannelijke plant?

3. Kan ik het beste beginnen met 1x 400 watt of 1x 600 watt?

4. Hoeveel planten kun je onder 1x 400 watt zetten?

5. Hoeveel planten kun je onder 1x 600 watt zetten?

 

Groetjesss,

 

Stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoo,

ik kweek zelf niet maar een paar vragen kan ik denk ik wel beantwoorden, :welcome:

 

vraag 1: je kan ze wel in de grond stoppen, maar dan heb je minder kans dat ze allemaal uitkomen, met ontkiemen heb je net ff meer kans.

 

vraag 2: de mannelijke plant is goed voor zaden voor je volgende kweek, zet hem alleen wel in een andere kamer dan je vrouwtjes, want anders worden dat ook mannetjes en dan krijg je zade tusse je wieries.

 

de rest weet ik niet XD

 

gr. BLUUH

 

het kan zijn dat andere mense hier betere antwoorden hebben? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

High, bedankt voor je snelle antwoord en ben weer wat wijzer geworden!

 

Ik heb nu 1 zaadje in de grond gedaan van Amnesia haze die buiten staat (s'avonds in stalletje)

Denk je dat het zin heeft dan? Het is wel erg benauwd in stalletje en buiten ook wel laatste dagen :)

 

Ga het binnenkort toch wat beter aanpakken door toch lampen aan te schaffen ;)

want zie dit niet echt zitten met buiten enzo, denk je dat die AH nog zin hebben dan hehe? :welcome:

Edited by stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...