Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwekertje

zit er nu (bewezen) verschil in bijv. pokon voeding en canna

Recommended Posts

zitten hier toch wel een aantal ervaren (mede)kwekers,

dus vraag me eigenlijk af of er nu echt verschil zit in de dure voeding van de growshop (canna, bionova enz) of een "simpel" goedje uit een tuincentrum vandaan ??

 

Blijf me (soms) verbazen dat er zoveel prijsverschil kan zitten in eigenlijk dezelfde spullen; als je naar de waardes kijkt op de verpakkingen. Soms zijn stoffen uit een tuincentrum van een nog hogere waarde voorzien. Maar toch blijken velen het dure spul gebruiken (ik zelf ook hoor :wink: ).

 

Waarom ??

Alleen omdat er bij het tuincentrum opstaat dat het voor komkommers of voor tomaten geschikt is, of voor rozen ofzo ? Ze kunnen er moeilijk opzetten dat het goed geschikt is voor wietplanten (zo ver zijn ze ook in nederland nog niet). Maar met hogere (of gelijke) waardes zit je toch goed ?

 

(ja? waarom dan toch dat dure spul ????)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat me te ver om hier een volledige scheikundige onderbouwde verhandeling op los te laten. Cannabis voeding samengesteld door diverse grote fabrikanten hebben al hun ervaring losgelaten op een voeding speciaal gebaseerd op de consumptie van jouw plant.

Tuurlijk je plantje komt er ook wel met Pokon of iets dergelijks maar verwacht niet dezelfde resultaten. Maar waar praat je over 1 liter BN grond kost je niet meer dan een 6 euro. Voeg daarbij je PK 13/14 en vergelijk het eens met je meeropbrengst. Ik kan je verzekeren dat dit een veelvoud is van hetgeen je geinvesteerd hebt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...