Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pettens

slecht voelen!

Recommended Posts

Ik heb nog niet zo heel veel geblowd, maar als ik bijv. de helft weed en de helft tabak doe dan smaakt die zo goed maar dan ben ik achter een half uur aan het zweten en ongelooflijk te draaien en heele droge keel en mond, en heel mijn lichaam is lik aan het uitdrogen en bonzen dat mijn hart doet en ik voel me ongelooflijk ziek en dat draaien is onmenselijk echt waar. Maar nu doet ik maar een heel klein beetje weed dat ik stop in een gewone cigaret. ik haal de tabak der eerst uit dan klein beetje mengen en dan der weer instoppen :P

En dat is zalig. maar ik vind het raar dat ik daar altijd super ongelooflijk slecht van wordt als ik redelijk veel neem :P

HOe komt dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als hje begint, moet je met een beetje beginnen, probeer eens een kleintje puur, rook je zelf? want als je niet rookt, dan kan het zijn dat je lichaam zo reageerd door de tabak, en bedoel je in een filtersigaret, die tabak eruit halen en dan erweer uit? filter sigaretten zij sowieso zachter dan gerolde sigaretten, dusjah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een beginner bent met blowen kan je beter een wat lichtere mix doen dan 50/50(maak er eens 75% tabak, 25% wiet van bv).

Toen ik net begon met blowen deed ik altijd tabak in de vloei, daarbovenop wat verkruimelde blow(dus grotendeels tabak) en zo maak ik ze ook voor ander mensen die het een keer willen proberen, ik heb tot nu toe nog nooit zieke mensen gehad(afkloppennnnnnnn) :wink:

 

Rook ook niet ineens de hele blow op, neem een paar hijsjes, wacht dan rustig af een minuutje of 10/15, wil je dan nog meer dan weer een paar hijsjes, zo doseer je beter en heb je veel minder kans op last.

Samen roken met een "ervaren" blower kan ook helpen, iemand die je een beetje in de gaten houdt of alles wel goed gaat, als je niet alleen bent word je ook minder snel ziek, je hebt afleiding.

 

Het gaat er niet om om zoveel mogelijk te blowen, of met de ervaren jongens mee te blowen, het gaat erom dat je je prettig voelt.

 

Voel je je toch ineens heel ziek worden(draaierig enzo) neem dan een bruistablet vitamine C, dan is het met 5 minuten over(ok je bent ook wel weer nuchter, maar alles is beter als je zo klote voelen).

 

groetjesssssssssss,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het gaat er niet om om zoveel mogelijk te blowen, of met de ervaren jongens mee te blowen, het gaat erom dat je je prettig voelt.

 

precies dat is de hele essentie van blowen- relaxed zijn!!! 8)

en waarom zou je meer gaan blowen als je er misselijk van wordt- ik wou dat ik net zo weinig als jou in een paf kon gooien om in mijn relaxedheidselement te komen- dan zou ik veel langer met mijn wiet doen. :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voel je je toch ineens heel ziek worden(draaierig enzo) neem dan een bruistablet vitamine C, dan is het met 5 minuten over(ok je bent ook wel weer nuchter, maar alles is beter als je zo klote voelen).

 

werkt dit echt. zou wel eens handig zijn voor als er wouten zijn of als je naar school wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/forum/viewtopic.ph...p?p=30569#30569

 

ik heb hetzelfde, ik zelf denk dat het door tabak komt.. ik vind tabak roken ook ontzettend smerig om eerlijk te zijn. Daarom draai ik sindskort puur, en dat gaat hartstikke lekker!!!

 

Morgen of overmorgen ga ik een pijpje komen om puur door te roken

ik kan nie wachten :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dat vroeger ook maar daarna ben ik eerst begonnen met roken en dan met blowen (daarvoor af en toe blowen) en nu voel ik me NOOIT misselijk ofzo het komt gewoon omdat je lichaam niet tegen de tabak kan das gewoon ff wennen

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem solved :-D puur is meestal de oplossing voor zulke problemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik leerder eerst blowen dan pas roken dus ik heb nooit dat probleem gehad met tabak.

 

plus ik word niet snel misselijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd puur all the way :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook dus nooit meer puur :P

Ik had eens een normale dikke joint gevuld met pure white wido (dus geen kleintje) en in het begin effen een lachkickske maar dan was het over en kreeg ik beetje hoofdpijn. Maar toen had ik eens de heflt tabak en de helft wiet en twas nog 1000 keer ergerder of die puuren zoals ik hier gepost heb. maar idd ik zal niet meer blowen om te blowen zoals ervaren gebruikers ik ga meer gewoon doen met meer tabak en met een filter. dat vind ik zalig

 

Oh ja, mercie voor die tip van die vitamine C tablet :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikzelf ben nog nooooit misselijk geweest van wiet of hasj!! en ik rook zelf als een turk, dus op vlak van tabak erin of niet zou het weinig uitmaken, maar ben toch liever high :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel je je toch ineens heel ziek worden(draaierig enzo) neem dan een bruistablet vitamine C, dan is het met 5 minuten over(ok je bent ook wel weer nuchter, maar alles is beter als je zo klote voelen).

 

werkt dit echt. zou wel eens handig zijn voor als er wouten zijn of als je naar school wil.

 

Ja dit werkt echt!!!!

 

Ik heb het zelf 1 keer geprobeert, ik zo stoned als een garnaal, de kleine wakker, grote paniek wilde niet meer slapen, kind was doodsbang dus ik moest de boel gaan zuiveren, dat werkt niet als je stoned bent dus, daarbij wil ik niet stoned zijn in de aanwezigheid van mijn kind.

 

Ik de proef op de som genomen en een bruistablet vitamine C genomen, werkte als een trein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na hoeveel tijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet ga ik morgen meteen proberen.

 

dit is een wondermiddel kan je het noemen. nooit meer het probleem stoned in de les zitten

 

al is dit soms best fijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde van je wiet

het werkt

 

heb hier bruistabletten leggen

nam er 1 in ( 1000 mgram Vt C )

denk 10 min later d8 ik ? ben niet stoned meer wtf

huh ? er zit Vt C in en veel kut :P

o well to bad

 

die dingen werken perfect zeker met een smaakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat draaigevoel had ik ook vaker in het begin. Da komp gewoon omdat je teveel wiet rookt (als je teveel zuipt gaat het je ook draaien).

Kwestie van rustig aan doen. Je kunt natuurlijk ook een hele dikke joint draaien en iedere dag een paar trekjes roken zodat je er een week ofzo mee doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een week met 1joint? hoe doe je dat? en vind dat ie dan niet meer zo lekker smaakt na de eerste keer :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet het perse een bruistablet zijn?

 

ik heb hier gewoon van die vitamine c tabletten ook goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar bruistabletten zijn snelelr, aangezien die al vloeibaar zijn dan, en daardoor sneller verteren en sneller in werking treden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vanmiddag die normale geprobeerd

 

werken ook wel hoor. maar je moet er wel 10 nemen ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
een week met 1joint? hoe doe je dat? en vind dat ie dan niet meer zo lekker smaakt na de eerste keer :roll:

 

Ik doelde op niet ervaren rokers, beginnelingen. Dus kun je met een hele dikke joint elke dag van een paar trekjes stoned worden (als je fatsoenlijke wiet hebt tenminste). En als je hem goed draait blijft 'ie goed smaken, ook al gaat hij honderd keer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das kut voor je

ik was 6 ofzo toen ik me eerste haaltje had 8) (100% shag)

en 12 voor mijn eerste joint (Puur)

ik spacede em goed woei :twisted: :twisted:

en nu neem ik gewoon 50 wiet 50 shag is wel chill

Greetz[/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...