Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

WietVriend

Stekken Van Shiva Zaailingen

Recommended Posts

bump, hmz is er echt niemand die een diagnose kan stellen? Heb ik niet genoeg info gegeven? Slechte foto's? Moet ik een aparte topic starten?

 

Hellup!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo , als ik zo zie , voor mij staan ze te nat . Hoe voelt je pot aan ? Als hij in de regen staat moet hij zwaar aanvoelen en dan zit je al fout ,je moet hem makkelijk kunnen optillen voor je hem bewaterd.

astra16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ja ze staan nu met dit weer zeker te nat.

Maar de vergeling van de Shivastek trad al op voordat de Hollandse moesson op hem neerdaalde.

 

Dat is het dus echt niet.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op zeg, na 3 dagen 1 reactie, of weet gewoon niemand wat er loos is?

 

Overigens krijgen mn lowryders die in de bloei schieten het nu ook.

 

Ik heb ook nog een afwasteiltje met lowryders, deze hebben zijk en zijknat gestaan want daar zaten niet eens gaten in eerst. Echter hier zit andere grond in (composthoop, turf en potgrond) en hier geen gele verschijnselen.

 

DIt geel begint steeds onderin de planten op de grotere bladeren, de toppen hebben er (nog) geen last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, ik heb werkelijk geen idee. Toch maar een appart toppic openen?

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar wel zien! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, zo zie ik het graag!

Linkie?

 

Groenten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik heb dus een stek afgebloeid.

 

Mevrouw is op 15 juli op 12/12 gezet (buiten, verduisterd dus) en half augustus om verdere aantasting door toprot te voorkomen onder 400w hps gezet.

24 september geoogst.

 

Toprot heeft me een paar gram gekost en ondanks problemen van vergeling (gebrek aan N en Magnesium) heeft deze dame toch een paar flinke, harde volle toppen geproduceerd.

 

gallery_16743_5050_74480.jpg

 

gallery_16743_5050_576352.jpg

 

gallery_16743_5050_40507.jpg

 

Ze hangt nu te drogen.

 

gr

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, tsja hoe ruikt ze?

Nat anders als droog. Net als echte vrouwen. :j

Ben momenteel snipverkouden en ruik ook echt niets! Heb gisteren wel proefgerookt, werd knetter kruising tussen stoned en high maar proefde niets... :tu

 

De boel is nu kurk en kurkdroog en het resultaat is op de kop af 70 gram harde droge toppen.

Mja de stek heeft ook wel ruim een maand voorgroei gehad. Echter ook wel wat vervelende tekorten, maar dat heeft de toppen niet nadelig beinvloed.

 

Blij dat ik haar na het eerste plukje toprot (toch weer paar gram naar de malle) onder hps heb gezet.

 

Groetjes

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...