Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
serpenteve

Iemand ervaring met knip-machines?

Recommended Posts

ik heb ervaring met de bonzai hero knipper. ik heb hem een aantal keer al gebruikt en het bevalt me goed het scheelt me zeker de helft knippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen ervaring, is tog veel leuker om gewoon je wiet zelf te knippen? desnoods samen met je vriend/vriendin

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is nu een knipmachine? een machine dat je planten knipt, duh, maar hoe ziet het eruit, hioe werkt het? prijs?...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb geen ervaring, is tog veel leuker om gewoon je wiet zelf te knippen? desnoods samen met je vriend/vriendin

 

Zal zeker aan de hoeveelheid planten liggen.

Met een plantje is het wel leuk om zelf te knippen; is aanschaf knipmachine ook totaal niet rendabel. Maar als je een week aan het knippen bent (met een paar man) en je hebt blaren op je vingers dan kan een knipmachine toch echt wel een uitkomst zijn.

 

Kijk voor het gemak met bijv 100 planten naar het aantal uren dat je bezig bent met knippen en reken dit dan eens om in uurloon; denk dat je dan snel tot de conclusie kom dat een knipmachine helemaal zo duur ng niet is (al is aanschaf op zich best prijzig).

 

(maar ervaring ermee heb ik niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het om je bladeren van je wietplant te halen? en is het efficient?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je houdt je top zeg maar boven snel heen en weer bewegende mesjes die dan de grote bladeren eraf snijden, je kan een stofzuiger op het mondstuk plaatsen om zo het afval op te vangen.... dit heb ik ergens een keer gelezen.. hoop dat ik het me goed heb herinnerd :?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Milan

ik heb dit weekend voor de eerste x zitten knippen, als je et ff doorhebt hoe je et et beste systematisch kunt doen, gaat et best rap.

 

En zo'n knipmachine let niet op welke blaadjes veel THC zitten, en welke niet , en denk es aan die steeltjes die tussen je wiet blijven zitten.

 

Voor commercieel is het gewoon precies het zelfde als je top rond draaien, en met je schaar alles wat uitsteekt afknippen.

maar vaak zitten er wel es dode blaadjes, of stukjes toprot wat je gewoon handmatig moet weg werken, en die knipmachine niet op let =]

 

voor commercieel: aanrader

 

kleine kweekjes: ach, tis ff een werk, maar je hebt alles goed onder controle =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...