Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
indica

Wegenverkeerswet

Recommended Posts

Geachte lezers,graag uw aandacht voor het volgende,

In de nieuwe regels van de wegenverkeerswet staat quote[het besturen van een voertuig onder invloed van geestverruimende middelen[o,a wiet ]is niet toegestaan.

Dit houd in dat een ieder die een beetje wiet rookt en dezelfde dag of een aantal dagen erna een voertuig bestuurd ten alle tijden schuldig wordt verklaard bij een ongeval,of het nou je schuld is of niet.Concreet betekent dat ,dat je niet meer mag blowen als je deelneemt aan het verkeer,want wiet blijft vele dagen aantoonbaar bij een eventuele drugstest.

Ikzelf rook al 15 jaar tweemaal daags een beetje wiet tegen de pijn in mijn rug.Dit durf ik echter niet meer,want bij controle zou ik minimaal mijn baan kwijt zijn.

Ik ben een volwassen man van 51 maar kan mijn medicijn niet meer gebruiken uit angst voor eventuele consequenties bij een controle.

Men vindt dat we in Nederland in een democratie wonen,nou ik begin te kotsen op het gevoerde beleid.

Het wordt hier met de dag vervelender met dat stelletje christelijke kwallen,en die rechtse mafketels in het kabinet.En het ergste is dat er nog vele blowers op ze gestemd hebben ook.

Die lullenbehangers die ook vertegenwoordigd zijn op het wietforum wil ik bij deze dan ook hartelijk bedanken.Tevens wil ik de hoop uitspreken dat zij als eerste de klos zijn bij eventuele drugscontroles die binnenkort gaan plaatsvinden in het verkeer.Ik hoop het mee te maken dat er iets van een pil of drankje op de markt komt waarmee je dat soort testen kunt beinvloeden.

Verder roep ik de lezers van dit forum op om in plaats van slap te lullen ,nou eens in actie te komen.Er moet van de kant van de blowers veel meer gereageerd worden op artikelen die in kranten of tijdschriften staan met negatief nieuws over soft drugs.Ik hoor nooit iemand die eens tegengas geeft,terwijl wij juist het gelijk aan onze kant hebben.

Als je gaat kijken naar de schadelijke effecten van wiet ,dan ben je gauw uitgekeken,want die zijn er niet of nauwelijks.

Volgens een verslavingsarts van de Breiderstichting kun je alleen maar verslaafd raken aan softdrugs als je jaren achtereen tussen de 5 en 10 gram wiet per dag rookt.

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat rookt,jullie wel?Dus einde discussie!Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zich in coma heeft gerookt,jullie wel?Dus einde discussie.

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die na het roken van wiet iemand in elkaar slaat,of zinloze vernielingen aanricht,jullie wel?Dus einde discussie!

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen ,die iemand heeft gekend die is overleden na het roken van wiet,jullie wel?Dus einde discussie!Dit zijn een paar voorbeelden die je kunt gebruiken als er weer een of andere onnozele journalist weer iets stoms schrijft over wiet.Of het helpt is punt twee maar het is toch heerlijk om die onbenullen op hun domheid te wijzen.

Nogmaals wij wietgebruikers hebben de waarheid aan onze kant,gebruik die waarheid!!!!Zo beste forumlezers dat lucht op.Groeten van Ruud Beijer Voormalig lijsttrekker van GROENVRIJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verder roep ik de lezers van dit forum op om in plaats van slap te lullen ,nou eens in actie te komen.Er moet van de kant van de blowers veel meer gereageerd worden op artikelen die in kranten of tijdschriften staan met negatief nieuws over soft drugs.Ik hoor nooit iemand die eens tegengas geeft,terwijl wij juist het gelijk aan onze kant hebben.

 

-veel reacties die worden gegeven op bepaalde artikelen worden niet geplaatst om steeds onbekende redenen.

dus wat dat gedeelte betreft ben ik het niet helemaal met je eens

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een nazi's... een beetje, blowers het leven zo onmoglijk mogelijk maken. dus als ik ieder weekend 1 joint zo roken mag ik nooit meer auto rijden....wat een bull shit! laat ze maar eens wat strenger optreden tegen alcohol in het verkeer..

 

als iedereen de volgende verkiezingen nou gewoon een anti cda capmpagne gaat voeren zijn we al een heel eind denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voel mij niet direct aangesproken.

Dat redacties zich het recht toe eigenen bepaalde reacties niet te plaatsen of te verwijderen wegens "ongepast", kan niet automatisch tot de conclusie leiden dat er niet gereageerd wordt. Stug blijven hameren op enkele standpunten ter faveure van hennep is de enige weg.

Op vele fora krijgt men amper weerwoord, wie zwijgt stemt toe concludeer ik dan.

:dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...