Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
growinthedark

Mijn Eerste Kweekverslag 5stekjes Pp

Recommended Posts

ik zal mee eerst even voorstellen ik ben ro en kom uit omgeving rotterdam ik woon in een koophuis en ga voor het eerst een poging tot kweek wagen..

ik heb zelf een kas gebouwd met af en aanzuig voor 100m3/u en 1x400watt lamp ..

aanstaande weekend krijg ik me stekjes pp ..

als iemand tips of opmerkingen heeft hoor ik het graag kan wel wat hulp gebruiken met me eerste kweek..

 

 

 

025lw0.th.jpg

Edited by growinthedark

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaterdag volgt de foto met eind resultaat..

de lamp moet nog gehangen worden en de voorzeiden moet nog dicht gemaakt worden..

en dan kweken maar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou tis is iets later geworden de stekjes zijn niet door gegaan dus ben zaterdag ff langs de gs gereden en heb zaad gehaalt..

afghani hindi kush..

de zaden zijn vandaag ontkiemt althans 5 van de 8 dus heb ze vandaag in de aarde gezet..

dus ben benieuwd..

heb alleen 1 vraagje wanneer kan ik beginnen met voeden met rhizotonic??

 

gegroet grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je zaadjes, ik geef voor zaad maar wortelstimulator na 2 weken, meestal bij het overpotten pas.

Ik start in stekblokjes, als ze opkomen gaan ze in plastiek koffiebekers met zaai-en stekgrond en dan bij het verpotten naar de definitieve(of tussenpot) pot geef ik wortelstimulator mee.

Maar er staan hier nog veel verschillende manieren van ontkiemen en verpotten en voeden.

 

Dus lezen en vooral ondervinden.

En zaad houd trouwens niet van gieters en overstromingen, de pas geboren wortels ook niet.

Als je een plantenspuit hebt, vernevelen en vochtig houden, niet nat ;)

 

El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites
succes met je zaadjes, ik geef voor zaad maar wortelstimulator na 2 weken, meestal bij het overpotten pas.

Ik start in stekblokjes, als ze opkomen gaan ze in plastiek koffiebekers met zaai-en stekgrond en dan bij het verpotten naar de definitieve(of tussenpot) pot geef ik wortelstimulator mee.

Maar er staan hier nog veel verschillende manieren van ontkiemen en verpotten en voeden.

 

Dus lezen en vooral ondervinden.

En zaad houd trouwens niet van gieters en overstromingen, de pas geboren wortels ook niet.

Als je een plantenspuit hebt, vernevelen en vochtig houden, niet nat ;)

 

El Fish

 

 

bedankt voor de tip want heb dat wel gedaan..

ik geef ze ook ze ook al rhizotonic en er zijn er vandaag vandaag 3 poten van de 9 die er nu staan komen er al 2 blaadjes boven de aarde uit..

en geef ze nu 18uur licht en 6uur rust..

maar hoellang zal ik dat vasthouden??

en wat is verstandig gewoon 6 weken ofzo 18uur licht en dan naar 12uur licht of al eerder??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...