Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
elcoco

Nu Al Bloei!

Recommended Posts

hallo allemaal,heb weer eens een probleempje en hoop dat iemand mij kan helpen.Sinds 4 weken heb ik in de vensterbank stekjes staan om alvast voor te groeien dat ze straks naar buiten kunnen.Probleem is echter dat er een paar nu al in de bloei gaan,hele kleine knopjes.Kunnen deze stekken straks nog naar buiten of redden ze het dan niet meer?Heb ze gewoon water gegeven en 1 keer voeding meegegeven,zijn 10-15 cm hoog.

Nu heeft een vriend van mij een klein kasje buiten,moeten die in de bloei gaan nu al naar buiten dan?

Alvast bedankt! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap dezevragen onderhand niet meer !!!!

 

uit hoeveel uur bestaat ongeveer de groei fase !!!! uit hoeveel uur bestaat ongeveer de bloeifase per dag !!!

 

ja goed zo 12/12..... en hoeveel uur denk je dat het nu licht is ik denk dat als we 14 uur licht hebben op een dag dat we in de handen mogen klappen !!!! dus elke plant die voor het raam staat te koekeloeren zal in de bloei gaan

 

TENZIJ JE EEN TL ERBOVEN LAAT HANGEN !!! EN ZORGT DAT DE PLANTEN VOLDOENDE LICHT KRIJGEN DIE ZE IN DE GROEIFASE NODIG HEBBEN ( 18/6 ) heb je dat niet ???? tsjaa dan zullen ze door blijven bloeien tot en met eind april

 

mocht de bloei erg door zijn getrokken zijn zal ik ze niet meer buiten knikkeren word waarschijnlijk niks meer dan !!!!

 

waarom lees iedereen hier de topics tog niet !!!!

 

begin eind april om voor te groeien onder tl voor 10 dagen ofso en knikker ze in mei naar buiten !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...