Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
breakie

Verslag Super Skunk 2008

Recommended Posts

Ben vanaf de laatste week in februari zaadjes gaan ontkiemen helaas geen foto's van maar wel vanaf de eerste dag van maart waar ze boven kwamen ze staan nu netjes achter het raam wachten tot het voorjaar en kunnen ze weer lekker van de buitenlucht genieten.

Mischien is het een beetje vroeg om er al aan te beginnen maar vorig jaar was ik best laat en had ik niet zo super planten maar waren wel allemaal vrouwtjes nu heb ik er 5 maar ik weet nu wel dat het niet allemaal vrouwtjes zullen zijn want het is niet 100% vrouwelijk dat zaad dus hou ik er rekening mee.

 

med_gallery_10026_4825_341019.jpg

 

med_gallery_10026_4825_239351.jpg

 

Hier zie je dat er net een zaadje al boven komt

 

med_gallery_10026_4825_49434.jpg

 

med_gallery_10026_4825_77848.jpg

 

Op 11-03-2008 nog eens een paar foto's gemaakt ze staan er mooi groen bij

Edited by breakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet man , hoe ga je kweken in een kast buiten wat voor lamp ?

ik wens je allemaal chickies toe , waarom heb je ze direct vastgebonden ? ik ben hier niet bekend mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten

 

Te vroeg is idd maar ik heb ze nog achter het raam staan tot half april mischien of tot eind maart en ik ga ze in de zon zetten niet in een kast ofzo .

En als ik binnen zou kweken zou ik in ieder geval leds aanschaffen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik begin/half mei even overnieuw beginnen en dan direct inzaaien in volle grond of kuip in een kuiltje zaai en stekgrond, de mannetjes zou ik er gewoon uit trekken als ze voorbloei laten zien.

 

1. Superskunk is echt geen geschikte buitenplant.

 

2. Ze krijgen veel te weinig licht zo voor je raam wat je de hele kweek lang zal merken ( ik zu nu al dat ze gigantisch aan het strekken zijn. )

 

3. Waarschijnlijk gaan ze straks door te weinig licht uren in de bloei waar ze vervolgens weer uit moeten groeien dus dan heeft dat vroege neer zetten nog steeds geen zin gehad.

 

 

Wil je niet helemaal af kraken hoor, heb dezelfde fouten gemaakt 2 jaar geleden en wil je ervoor behoeden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten

Super Skunk is zowel een goede binnenplant als buiten want er staat bij azarius onder de categorie nirvana outdoor.

 

Dat zou wel kunnen gaan kloppen maar de zon komt wel hier continu bijna een hele dag in.

 

In de bloei weet ik nog niet want het is wel al 12 uur licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met de kweek,

ik ben zelf vandaag begonnen met big bud en een ander onbekend soortje.

die staan nu effe achter het raam nog maar die gaan over 1 maand naar buiten toe of als t weer het toelaat zoals vandaag.

een verslag zal volgen....

 

groeten

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ik heb mijn plantjes nu buiten in de volle grond gezet sinds 2 dagen kijken of ze blijven leven zo niet ga ik ze opnieuw zaaien maar tot nu toe staan ze nog mooi en er is er eentje kapot gewaaid maar de rest word hopelijk wel stevig als het nog een paar dagen mooi weer blijft.

 

//EDIT door suf: leer quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

leven ze nog?

aangezien de hagel en sneeuw en alles :smoke .

ook heeft het nog gevroren dus ik vrees het ergste.

 

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten en 20%

 

Voor de sneeuw waren er al 3 kapot gewaait helaas want ze begonnen binnen te rekken naar het licht en had ze maar buiten gezet en dan het steeltje zover mogelijk in de grond.

Ik keek net en ze leven nog wel wat ik raar vind want heeft veel gehageld en gesneeuwt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man, is best vroeg alleen je kan altijd w8te tot eind maart zo ongeveer en dan buiten in de openlucht gaan zetten

Dan kunnen het nog mooie planten worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk even hier voor info over wanneer je wiet geen gevaar meer loopt om te berviezen als je ze buiten wilt zetten. Dus na 15 mei!

 

Ik ben het eens met greylighte dat te vroeg te vroeg is, het gaat daarbij vooral om het aantal zonuren.

Er is ergens een tabel hier over maar ik kon hem zo gauw niet vinden.

 

Suc6!

 

Rooie Indiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...