Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AlfredJKwako

Paddo Tripverslag

Recommended Posts

Ik heb al is een paar keer paddo's gegeten, en ik vertelde deze verhalen aan mijn vrienden, nadat ze mijn verhalen hadden gehoord waren ze zo nieuwsgierig dat ze het ook wel is wouden proberen, we waren dus met 5 man, waarvan er 1tje onze begeleider werd.

We vetrokken dus rond 11 uur, waarna we eerst wat fruit, sinaasappelsap (Voor het geval dat iemand een Bad Trip krijgt) en nog wat eten zoals Worstenbroodjes en wat appelflappen (Hier kom ik later op terug)

We gingen de Paddo's dus op een Zondag eten, het was een mooie dag, klein beetje bewolkt maar dit deed de pret niet drukken, we zaten tevens in een mooi bos afgesloten van de buitenwereld, met lakens op de grond, radiootje erbij, fruit,en wat tekenpapier,, de dag kon niet meer stuk.

We hadden dus 4 porties paddos gekocht ''Mexicaanse'', ikzelf had 1 Portie op en mijn vrienden hadden ongeveer allemaal 3 kwart paddo's gegeten, voor hun was het btw hun eerste keer dus een hele portie raadde ik af.

Nadat we het hadden gegeten begonnen de eerste opmerkingen ongeveer na 15 minuten ''Voel jij hem al'' waarna we eigenlijk langzaam in de Trip gleden, dit was weer echt een raar gevoel waarbij je je helemaal voelt wegglijden en je lichaam helemaal zwaar aanvoelt.

Na ongeveer 20 minuten was ik helemaal ontspannen, zette een koptelefoon op, en sloot mijn ogen, ik zag allemaal kleuren, patronen, tunnels, na ongeveer een uurtje ontspannen te hebben gelegen en te genieten besloot ik maar eens om een appel te gaan eten, deze zag er zo mooi uit dat ik het eerst zonde vond om er een hap van te nemen, maar ik nam de stap toch en nam er een hap van, nadat ik er een hap van nam, heb ik ongeveer 10 minuten naar de binnenkant van de appel gekeken, hoe mooi deze is, je ziet echt alles in detail. Tevens begonnen de bomen ook wat te draaien en, ik had soms een wat golvend beeld.

Na dit te hebben gedaan, besloot ik maar eens optestaan, dit ging wel wat wankelig want ik was mijn evenwicht best wel kwijt, maar daar wen je wel aan, ik keek dus rond me heen en er ging een hele wereld voor me open, zo mooi was het, al die bomen, al het groen, al het levende, ik kreeg echt veel respect voor, ik en mijn andere mede maat/tripper vond het ook echt fascinerend, daarna gingen we weer eventjes liggen en keken we samen naar een boomschors, deze zag er wel zo geweldig uit, dat we hier wel ongeveer 20 minuten naar hebben gekeken.

Daarna gingen we weer eventjes zitten, wat lachen, en zagen we de worstenbroodjes liggen, deze zagen er toch wel zo verschrikkelijk vies uit dat we er met zijn allen naar gingen kijken, en zeiden, ''Wat is dat voor rotzooi ''Bahhh'' Ik ga echt geen worstenbroodjes meer eten'' ,waarna ik ze maar heb weggegooid ,het lijkt dus wel of je met paddo's kan zien wat goed en slecht voedsel is.

Hierna ging ik, en mijn mede tripper eventjes een stukje lopen in het bos, we waren zo gefascineerd door de natuur dat echt alles geen bestuderen in het bos, zoals blaadjes, plantjes, etc, nadat we dus wouden terug lopen werden we ineens heel filosofisch,we snapten nu de levenswijze van de hippies, en hadden het hier nog wat over, toen ineens zagen we onze andere mede trippers daar liggen op de dekens, en zagen dus echt dat wij er allemaal een troepje van hadden gemaakt, overal plastic, drinkflesjes, harde muziek, we zagen ons dus eigenlijk in het bos liggen, maar dan meer als een ziekte die dus de natuur aan het kapotmaken was, ik en mijn mede Tripper, konden de troep niet meer aanzien en we moesten gewoon eerst alles opruimen voordat, we weer lekker konden chillen, dit opruimen duurde wel voor mijn gevoel een uur, we kregen na elk opgeruimd, peukje, papiertje, een enorme lachkick, nadat alles opgeruimd was besloten we weer eens om is lekker te gaan ontspannen en te gaan liggen, nadat iedereen er weer was, besloot ik eventjes om alleen op onderzoek uit te gaan en me eventjes af te zonderen, waarna ik weer van alles ging bekijken tot de kleinste dingentjes in detail toe.

Tussendoor moest ik natuurlijk ook eens plassen wat ik dus in eerste instantie op de boom deed, toen ik dit deed, kreeg ik ineens een enorm schuldgevoel dat ik op de boom aan het plassen was , waarna ik er snel naast ging plassen.

Hierna ben ik weer teruggegaan naar onze spot waar de lakens lagen en heb ik hem daar langzaamaan uitgetript

Opzich heb ik niet echt een Visuele trip gehad, maar meer alles helder en scherp, soms werd ik ook heel filosofisch, maar al met al was het mijn dagje wel weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk tripverslag, op een zonnige dag in een afgelegen bos moet dat de perfecte ervaring geweest zijn

maar ik neem paddo's liefst binnen, denk niet dat ik me buiten op mijn gemak zou voelen op paddo's

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice report. klinkt als een leuke trip.

 

haha ik vindt het cool dat je dat schrijft van dat je echt een andere kijk op dingen krijgt. je 1 gaan voelen met de natuur is vet lijp. vooral als je het met paddos doet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...