Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Merzhin

Goede Microgroeikast?

Recommended Posts

IK ben dit jaar begonnen met eens plantjes te zetten.

Aangezien ik zelf wat mexican sativa zaadjes eb kunnen verkrijgen deze tussen 2 vochtige doekjes gelegd en en waren er 2 uitgekomen.

Deze in een potje gezet en ondertussen was ik beginnen werken aan men kast.

 

Ik had nog een oud nachtkastje staan van 50 op 30 op 35. In het mat wit.

Hierin heb ik dan 3 spaarlampen in gehangen,

1 van 22watt en 2 van 11watt

 

Nu ben ik ook nog bezig aan een deurtje om te zorgen dat er een groter wit oppervlak is voor meer licht en om te zorgen dat er in de donkere periode geen licht bij kan. Maar aangezien ik geen scharnieren vind zal dit nog even moeten wachten.

Nu ligt er momenteel een doek over :-D

 

Het probleem was nu wel dat na enkele dagen 1 van de plantjes gele vlekken begon te krijgen op de blaadjes. Na wat opzoekwerk denk ik dat dit door oftewel de voeding komt, oftewel door niet genoeg ventilatie.

 

Ik ben dan nu ook nog op zoek naar een ventilator om lucht in de kast te blazen. Ik zal waarschijnlijk een ventilator van een computer gebruiken.(80mm doorsnede) en voor de uitlaat wat soepele buis.

 

Mijn vragen zijn:

a) welke opbrengst zou ik per plant mogen verwachten? (in geval het vrouwtjes zijn)

:verrygood is dit voldoende licht voor de dames?

c) wat denken jullie dat de oorzaak is van het geel worden?

d) is een goede ventilatie echt zo extreem belangerijk?

e) is mijn kast groot genoeg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Reken jezelf niet rijk.

 

B Heb je de goede kleurcode.

 

C Geel worden licht aan je voeding

 

D ZONDER GEODE VENTIALTIE KAN JE BETER JE PLANTJES AFFIKKEN.....heel erg belangrijk dus

 

E Groot genoeg voor 2 kleine plantjes maar dan zul je ze wel kort moeten houden(je had beter lowrider in je kastje kunnen kweken;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Reken jezelf niet rijk.

 

B Heb je de goede kleurcode.

 

C Geel worden licht aan je voeding

 

D ZONDER GEODE VENTIALTIE KAN JE BETER JE PLANTJES AFFIKKEN.....heel erg belangrijk dus

 

E Groot genoeg voor 2 kleine plantjes maar dan zul je ze wel kort moeten houden(je had beter lowrider in je kastje kunnen kweken;-)

 

De kleurcodes zitten juist. En dat rekenen doe ik omdat ik hier op het forum al veel dingen heb gelezen. En ivm een setup zoals deze nog niet heel veel..

Aan de ventilatie ben ik nu aan het werken ;-)

en ik gaf de plantjes kraantjeswater met een heel klein beetje stikstof additief. nu zal ik het gewoon bij water houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sativa is absoluut niet geschikt voor groeien in kleine ruimte's :verrygood

 

zoek het in Indica's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eenmaal het goed weer is gaan deze buiten de grond in. Staan nu in de kast om geslacht te bepalen+voorgroeien tot de grootte van stekjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...