Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

denhees

Voedingsschema

Recommended Posts

Hallo waarde kweekgenoten,

 

ik weet niet goed of ik dit toppic goed heb staan maar ik gok erop,heb wat vragen over mijn voedingschema.

Ik kweek op mapito,ik heb 2 lampen van 600W en heb daar 16 pp's onder staan maar wel met een constant druppel systeem,ik gebruik hiervoor een waterton met 120L water in en dit is mijn voedingsschema.

 

De groei 18u licht

----------

150 ml booster , 25 ml enzymen , 450 ml A + B

EC 1.5 , 1.9 als mijn EC niet goed is vul ik deze aan met meer A + B tot hij goed is.

PH 5.8

 

Bloei 12u licht

------

week 1 : 100 booster , 25 superbloei , 50 wortelsimulator , 50 enzymen , 450 ml A + B

EC 1.9 , 2.3 zet ik weer goed met A B

PH 5.8 , 6.2

 

week 2 : 100 booster , 50 superbloei , 75 amino forter , 25 enzymen , 450 ml A + B

EC 1.9 , 2.3 idem A B

PH 5.8 , 6.2

 

week 3 : 150 booster , 100 superbloei , 25 enzymen , 450 ml A + B

EC 1.9 , 2.3 idem A B

PH 5.8 , 6.2

 

week 4 : 150 booster , 150 superbloei , 50 enzymen , 450 ml A + B

EC 1.9 , 2.3 idem A B

PH 5.8 , 6.2

 

week 5 : 100 booster , 150 superbloei , 25 enzymen , 75 amino forter , 450 ml A + B

EC 2 , 2.5 idem A B

PH 5.8 , 6.2

 

week 6 : 100 booster , 175 superbloei , 50 enzymen , 450 ml A + B

EC 2.2 , 2.6

PH 5.8 , 6.2

 

Deze voeding van week 6 blijf ik aan houden tot ze klaar zijn tot week 9 of 10 we zien wel.

Ik hoop dat ik hier de nodige aanpassingen te horen krijg en die zijn er volgens mij wel.

 

Alvast bedankt en de groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

ik heb nu al een tijdje mijn schema erop staan maar zonder reactie,kan iemand me zeggen ( die hier ervaring mee heeft ) of mijn voeding goed is en mijn PH en EC. Dit is namelijk mijn eerste keer dat ik dit doe.

En ik denk dat ik niet zo goed bezig ben de laatste week mijn blaadjes beginnen bruin te zien en juist onder de lamp zijn de bladeren wel wat droog.

En ik zie dat ik geen foto kan uppen via de pc spijtig anders kon je het zien.

Ik hoop nu toch een beetje reactie te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

En ik zie dat ik geen foto kan uppen via de pc spijtig anders kon je het zien.

 

 

????????????????????????

 

kijk hier eens

 

Ik gaf vorige kweken te veel voeding, nu met m'n 1e zaden kweek na 1 maand groei maar 1 keer voeding meegegeven..... Beter iets minder als te veel....

 

greetz CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 ec kan te hoog zijn voor planten (stekkies). Ik zou volgende keer beginnen met minder.

 

priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit AS Grow : quoten. Lees hier.

ik denk persoonlijk dat je het in begin een beetje forceert.eerste week enkel wortel en een beetje afzuren ph 6.3. en je ec waarden niet te hoog leggen in je eerste week bloei.en de ideale ph van je medium is 6.4 groeten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is geen aarde dit medium, dus denk dat zijn ph redelijk in de goede richting zit.

Alleen de ec is te hoog.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast bedankt voor de reactie,heb ook gevonden hoe ik mijn foto 's erop moet zetten dus kunnen jullie eens kijken en zo zien wat er mis is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...