Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Antimatter

Smoren en naar een duidingsprogramma kijken.

Recommended Posts

Dit is cool, compleet high kijken naar TerZake (:lol: of Nova (Nl). Je ziet meteen de hele zaak in perspectief, the big picture. Globale relaties, machtsverhoudingen. En dat klopt meestal. Je zegt na 1 interview: 'mmm, dat zit zo' en in het volgend interview zegt men exact wat je denkt.

Zou het kunnen dat je slimmer wordt als je high bent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, verschild denk ik van persoon tot persoon,slimmer worden de meesten er nie van.Een vriend van me had een joint of 2 gerookt op school en toen ie weer in klas zat kon hij de simpelste rekenoefeningetjes nog niet oplossen(bv.7+9+3=Heu..?) , daarbij kwam dan ook nog dat hij heel agressief stond, kan zijn dat ie van nature zo is,kweenie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heeft dat wel invloed hoor, als ik stoned ben en ik kijk naar een film dan kan ik direct al de fouten eruit haalen, en denk ik heel anders over dingen die ik zie, maar als ik dan stoned in de les zit dan gaat het ook weer niet. ik denk dat dat aan de omgeving ligt, als je stoned bent in school dan voel je je meestal niet op je gemakt, maar thuis of bij vrienden heb je de kans om je totaal te concentreren op een ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm

 

weet je de theorie de volgende dag nog?

 

Héhé... idd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als ik stoned ben..dan loop ik over alles vet na te denken,

 

zit naar alles te staren(lantaarnpalen vind ik dan t mooiste wat er is... :-D )

 

enne ik weet ook altijd al wat andere mensen zouden denken, en ik zit dan ook helemaal te bedenken wat een bepaalde actie voor reactie zou zorgen...

 

als ik me een voorbeeld daarvan herinner, dan zal ik t posten

 

Grz Blaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk over alle soorten dingen na maar soms gaan ze te snel alsof iemand bordjes met ideeën voor me houd en ze weghaalt. soms haalt hij ze te snel weg.

 

maar soms mept hij me er gewoon half dood mee!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, jah opt school is het wel kut scheef zijn, en als ik naar tv kijk ben ik ofterwel wel aant kijken, maar het dringt niet door weet je, want ik ben dan verzonken in ged8ten, ofwel ben ik ook "slimmer", het is echt raar, en lantaarnpalen zijn zalig, als je er snachts onder rijd, dan ishet net of er een bol van licht rond hangt, je moet maar eens kijken, kzou eigenlijk nu willen gaan kijken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch is het zo dat je onder invloed van weed sommige verbanden eerder ken leggen en eerder samenhang ontdekt in dingen. Ze noemen het niet voor niets geestverruimend :!: Dat heb ik trouwens het meeste als ik helemaal alleen ben .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik stoned ben of high denk ik idd véél meer of het allemaal zinnig is , is iets anders ik begin aan de domste dingen te denken van (bv als ik stoned in de klas zit) zit ik te denken van hoe zou het schoolbord er van binnen uitzien en hoe maken ze eigenlijk krijtjes??? zo van die domme dingen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok das gewoon grappig dude, ik denk gelek constant aan kweken, dus ook als ik stoned in de klas zit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch is het zo dat je onder invloed van weed sommige verbanden eerder ken leggen en eerder samenhang ontdekt in dingen. Ze noemen het niet voor niets geestverruimend :!: Dat heb ik trouwens het meeste als ik helemaal alleen ben .

We zijn al met 4 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...