Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kasthavel

Wietroken Bij Zenuwpijnen

Recommended Posts

:bier :bier :D :lol: :D haai wietforumjunkies :D

 

 

 

Na mn auto-ongeluk in 2003, waarbij mn linkeronderbeen voor 80% instabiel is geworden, heb ik gemerkt dat als ik ga blowen, de pijn ( die ik overgens de godsganse dag voel ) STUKKEN minder wordt. Bij het nuttigen van Goeie Spacecake is die bijna weg uit mn systeem. Je zou zeggen dan maar spacecake eten de hele dag, maar als ik bv de volgende dag weer een plak ( soms wel 2 ) neem is de werking zo flauw dat ik dan maar weer een :D opsteek. Ik heb ook wel ge vaporized maar beviel niet zo. Ik blow al zo'n 40 !!! jaar wiet en hasj, maar sinds mn crash werkt het 10 x zo goed als voorheen :D , ik ben benieuwd of er meer menschen zijn met zenuwproblemen en wietgebruik, die dit ook merken.

 

Sinds vorig jaar ook begonnen met wietqueeqje, is bijna klaar, nog max 2 weken denk ik, dus dat wordt lekker relaxen ;) :D

 

Ik gebruik weinig wiet per joint maar wordt net zo stoned of wasted als anderen die wel 3 x zoveel in hun joint steken. :D :P

 

 

 

Havel wacht op antwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kasthavel, ik blow inderdaad precies om dezelfde reden. Heb een zenuw beschadiging aan mijn linkerbeen na een operatie. :lol:

 

Deze is een 24/7 plezier voor me, waar niet zomaar een oplossing voor is met reguliere medicatie, als ik blow doet het geen gram minder pijn maar het lukt me dan wel om het even te vergeten bijna als het ware. Toch voldoende de pijn opzij te kunnen zetten en verder te doen, of gewoon stomweg even naar iemand te luisteren bv. :D

 

Ik had nooit kunnen denken dat pijn zo vermoeiend kon zijn, het zuigt je volkomen leeg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...