Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stamper

aanrader voeding volgende kweek

Recommended Posts

welke voeding e.d. raden jullie mij aan voor een binnen kweek op aarde? ik kweek nu voor de eerste keer en heb bio groei en bloei gebruikt. denken jullie dat ik beter canna ofzo moet gebruiken? en wat zijn de aanraders voor de stimulans in de bloeiperiode? topshooter ofzo?

 

 

alvast bedankt!

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik canna terra vega in de groei en de flores in de bloei..

na paar weken bloei gooi ik er nog wat PK 13-14 tegenaan..

ik heb wel al gelezen op het forum dat niet iedereen zo happy is met canna..

(heb ik voor m'n huidige kweek natuurlijk al een paar flessen canna gekocht dus zal pas voor volgende kweek zijn dat ik ga kunnen vergelijken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

potgrond van shop, eerste 2 weken niets voeden (zit er ruim genoeg voeding in), kan evt wat BN ground supermix toevoegen.

 

Na in bloei zetten pk13-14 (canna) en canna-zym (en kleinere dosis BN ground)

Heb mijn schema al ergens neergezet, en je kan bij je shop ook een voedingsschema halen. Voedingsschema zijn echter per kweker ook weer verschillend. Ligt er met aan wat je gewend bent, wat je voorkeur is (en aan welke merken je kan komen).

 

Heb zelf PP, en die toppen zitten al vol met thc-kristallen (ga 4e week bloei in).

Heb zelf dus niet te klagen over mijn voedingsschema 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel Mij heeft de Growshop in maastricht "the green place" me vertelt dat canna Terra Vega / flores tochwel De voorkeur is , omdat die speciaal in labaratoria worden gemaakt en gemengd en da de opbrengt voor een stuk groter is met deze voeding + fosfor erbij :-) een fijne growshop is da daar :-) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sir smokealot

terra flores werkt voor my best om de dag voeding laatste 2 weken niks.90 gram 4 planten :lol: volgende keer op steenwol canna a&b testen[/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites

voeding a/b canna voor op cocos gewoon ook met aarde te gebruiken ,bloei stimulator bcuzz,elke watergeefbeurt.........superfit drie druppels op 10liter water /ph min

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werkt de Bio Nova Supermix grond voor de groei héél goed. :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik gebruikte eerst terra flores ben toen op advies van stanley over gegaan op PKn 13 14 over gegaan en me toppen werden gelijk groter zeg maar.

hij advieseerde mij dit omdat de p en de k hoger waren dan bij terra flores.

hoop dat tallemaal klopt (anders sorry stanley).

 

gr robbie taliban

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAYFOLAN, van Bayer.

'k heb nu, denk ik, een redelijk goede meststof gevonden voor "bloeiende planten", met extra sporenelementen voor een evenwichtige voeding, aminozuren voor een rijkere bloei en groeistimulans, en verrijkt met extra ijzer.

Deze meststof heeft het gemak dat ze ook kan aangewend worden als bladvoeding!

 

NPK 10-8-6

Samenstelling: Stikstof (N) totaal: 7.0%

Nitraatstikstof 1.1%

Ammoniumstikstof 1.6%

Ureumstikstof 7.3%

Fosforzuuranhydride 8.0%

Kaliumoxide 6.0%

 

Sporenelementen: Cu 0.007%

Mn 0.013%

Zn 0.005%

Fe (100% gechelatiseerd) 0.300%

B 0.010%

Mo 0.001%

 

 

Deze waarden zijn uitgebalanceerd en voor de meeste planten een zéér goede bloeistimulator, MAAR of dit voor Mary-Jane zo zal zijn zal ik weten te zeggen als 'k mijn K2'tjes zet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

schep wat guano door je pot grond

npk 2-12-2 de ideale voorbereiding voor de bloei[/i]

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je niet beter overschakelen naar een merk dat zich uitsluitend met de cannabisteelt bezighoudt? Als je van dat merk bloeivoeding koopt zullen de NPK waarden in je voeding perfect zijn voor de teelt van ons teerbeminde plantjes :!:

 

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yooooo blaat 2e keer met je eens vandaag :evil: vooral kalium gehalte errrug laag!!!

 

ben even weze zoeken :

hesi hydro bloei k-29

H&G a/b k-32

exelent a/b k-38

 

modderworstelen ligt moeilijker omdat je nooit weet wat er in je blubber zit maar ook dat wordt door de meesten bijgevoed met pk 13/14 hebben we het nog steeds over ruim 2x zoveel kalium als waar hier reclame voor wordt gemaakt :?

 

maar mischien zijn al die mensen die dat maken en gebruiken wel gek ik ben geen bioloog :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...