Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kootje1970

Gele Bladeren!!!!!

Recommended Posts

hallo luitjes :verrygood

 

 

mijn bovenste bladeren worden vanuit de punt van het blad geel

 

(ZIE FOTO).

 

Heeft iemand een idee wat de oorzaak KAN zijn ???????

 

 

ik zit nu in de 6e week van de bloei

gebruik canna flores ( om de dag volgens canna-schema)

pk 13/14 3 maal per week ( iets lager dan schema)

ph waarde is 6 tot 6.5 ( gebruik simpel testsetje uit de shop )

ze staan in 18 liter potten en krijgen 350/400ml water per dag

 

 

bij voorbaat dank groetjes van de KO :D tn_gallery_13279_4395_32004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pk ook van Canna??

Zoveel water per dag?

 

 

gebruik ook pk 13/14 van canna

 

veel water valt mee , staan toch elke dag weer droog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net terug van geweest maar wou toch even reageren. Ik gebruik zelf ook voeding van canna maar volg niet het schema en al helemaal niet de hoeveelheid voeding die zei adviseren is echt te veel. En ja riesje heeft gelijk is teveel water en zeker als je ook nog om de dag voeding 50 cl per 10 liter toevoegt. Het antwoord is daarom ook teveel voeding. Een plant kan maar zoveel voeding per dag opnemen. Is er een overschot dan drinken ze niks meer en stagneren wat verbranding tot gevolg heeft. Niet getreurt probeer es om de dag 400 of 300 ml water en dan zonder voeding mischien dat het proces dan bij te draaien is.Succes en laat weer es horen hoe het verder gaat met de kweek.

 

Mazzel misterxl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Net terug van geweest maar wou toch even reageren. Ik gebruik zelf ook voeding van canna maar volg niet het schema en al helemaal niet de hoeveelheid voeding die zei adviseren is echt te veel. En ja riesje heeft gelijk is teveel water en zeker als je ook nog om de dag voeding 50 cl per 10 liter toevoegt. Het antwoord is daarom ook teveel voeding. Een plant kan maar zoveel voeding per dag opnemen. Is er een overschot dan drinken ze niks meer en stagneren wat verbranding tot gevolg heeft. Niet getreurt probeer es om de dag 400 of 300 ml water en dan zonder voeding mischien dat het proces dan bij te draaien is.Succes en laat weer es horen hoe het verder gaat met de kweek.

 

Mazzel misterxl

 

 

thx mister ik hoop dat het wat helpt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tn_gallery_13279_4398_1084995.jpgtn_gallery_13279_4398_560861.jpg

hoi luitjes ;)

 

hier nog wat foto,s van mijn schatjes.hihihihihih

 

ik had ze 350 ml water gegeven maar daar kwamen ze echt tekort aan.

 

nu maar eens 250ml per dag proberen.

 

en ik krijdg die foto,s er nie groot op anybody??????

 

 

groetjes kootje :D

Edited by kootje1970

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canna PK is een eenmalige gift in de 5 of 6 de week.

 

idd staat ook op het schema 1 keer 15 ml 3e week voor het einde

ik gebruik alleen canna vega dan stap ik over op bio green voor de bloei en daar heb ik wel 3 keer pk

mmmmmmm tog nog eens goed het canna schema lezen denk ik

maar gele bladeren denk dan togm aan je voeding spoel ze maar ff en geen pk meer

je bent nu tog al bijna klaar denk ik

 

laterss mike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Elke kast is anders en elke waterbehoefte is anders, daarom vind ik het best ver gaan om te zeggen dat 350/400 ml per dag te veel is. Ik heb planten gehad die om de dag 700/800ml kregen, dus dat komt op hetzelfde neer. Waarom droger zetten als ze elke dag de potten lichter maken?

 

Waar ik wel in mee kan gaan is de hoeveelheid voeding. Als je echt het schema volgt is dat idd misschien een beetje aan de rijkelijke kant. Waarschijnlijk is het dan geen gek idee om voorlopig maar eens alleen afgezuurd water te gaan geven. Als ze nog goed drinken, zullen ze de opgehoopte voedingsstoffen nog wel opnemen in de loop der tijd. Als ze maar een week of 9 moeten bloeien vraag ik me af of je nog wel zal moeten voeden die laatste weken. De komende week maar eens niet in elk geval. Kijken of de verschijnselen niet verder uitbreiden.

 

My two cents.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...