Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
latinDos2

Vraagje Over Bewerkte Wiet ?

Recommended Posts

Beste leden ,

Pas recent ben ik op dit forum terecht gekomen dus vergeef mij indien dit niet het juiste subforum is waar ik deze topic plaats. Nu ik heb hier twee soorten waarvan foto's onder, de ene wietsoort is bewerkt ronduit voor de centen ( een echte wietlover zou dit zonde vinden ,ook ik!) De tweede is wat ik noem shopwiet en als je iets of wat kenner bent haal je er de beste uit :punk:

 

Foto 1 bewerkte Wiet gewicht 3.7 gr

ruikt bijna niet je wordt licht stoned maar onaangenaam roken

bewerktjd8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto 2 Topkwaliteit 2,4 gr Bekijk het gewicht en volume ook eens goed !!

Zeer luchtig en aromatisch van geur een echte topper al ken ik de naam niet !

 

nietbewerkthd2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als slot de Hamvraag ,wie op het forum heeft ervaring met dat soort praktijken ,ik bedoel met wat wordt dat gedaan enkel zand of gemalen ijzer en- of dat de toppen worden ingedompeld in een soort bad met stoffen ,suiker en-of fijn stof die er massaal industrieel op wordt geblazen,gemalen takken en blaren van de oogst ,zelf ooit verhaal gehoord in pepsi cola gedompeld en zo laten drogen etc etc ??

 

Laat maar horen ........wij zijn het hier in Belgie meer dan zat dat dergelijke bendes kunnen blijven hun spul( de bewerkte) zo goedkoop droppen net omdat ze het hebben bewerkt .!

 

De topwiet is jammer genoeg heel prijzig wat inderdaad in combinatie met een niet bestaand gedoogbeleid in belgenland tot crimminaliteit leid waaronder illegaal telen ,iets wat nu sterk in opmars is .

Waardoor ook vele anderen overwegen zelf hun blowken te telen !

Ik denk nog aan mijn gezondheid ook, want ik moet het al om medische redenen gebruiken, vandaar mijn kwaadheid en bezorgdheid hierover!

 

Gr33tzz LatinDos :verrygood

Edited by latinDos2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

hoe kom je erbij dat die eerste top bewerkt is? ik vind hem er wel het lekkerste uit zien moet ik zeggen. :verrygood

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo,

 

hoe kom je erbij dat die eerste top bewerkt is? ik vind hem er wel het lekkerste uit zien moet ik zeggen. :verrygood

 

mvg jonkoman

 

Wel als ik de hele partij naast elkaar zet en in twee gelijk verdeelde zakken steek om aan iemand te tonen lol :nerd ,zal hij alleen visueel niet geloven dat in die topwietzak evenveel zit of de andere ,kwestie van volume die bewerkte top is net als rubber je duwt erop en nadien bij het lossen krijgt hij terug zijn vorm ,die topwiet daarintegen duwt je bij de zachtste handkneep in poeder !!! ;) Als die bewerkte wiet wat droger wordt voeld hij nog hard en elastisch aan net een hondebrok :punk:

 

ps : niet veel blowers zijn op de hoogte van dergelijke praktijken,en kennen het begrip bewerkte Wiet niet of staan er niet bij stil en nemen wat er te krijgen vald (BW Wiet in het jargon) maar ik ben ervan overtuigt hier meer achter zit !!!

 

Greetz latindos :punk:

Edited by latinDos2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zo ook een vermoeden dat er vlink mee geknoeit word....

Het zou ook best kunnen dat de wiet slecht word gedroogd en zo meer weegt.

Daarom is volgens mij het ook zo dat coffeshop wiet ''bederft'' en vaak moeilijk de verkruimelen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb overlaatst hier een zakje gekocht in het belgenland, goeie weed, maar toen ik op een takje knabbelde, om eens te proeven, was het alsof ik een suikerklontje in me mond stak! Ook blonk ze nogal hard ...

Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben, maar dit is toch niet zeer zuiver als je het mij vraagt.

 

Zelf denk ik dat ze het in suikerwater dompelen voor ze het drogen. Geeft meer gewicht en laat het beter blinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...