Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
el-loco

Eurotech Climate Controller

Recommended Posts

Hoi

 

Zijn er mensen die de Eurotech climate controller uit de WF shop hebben en wat hun bevindingen ervan zijn en of dat ie op het zelfde principe werkt als een SPC controller(toerental zelfregelend)?

 

Bvd El-loco

 

(ik heb me al voorgesteld ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, sorry.

 

Ik heb zelf een "Eurotech Fan Controller" maar ben er niet zo blij mee. Het is gewoon een dimmer met thermostaat, geen fan controller. Hij bromt dus vreselijk en is alleen te regelen tussen 75 en 100%.

 

Dat ding dat jij aangeeft ziet er een stuk profesioneler uit, maar ik heb er geen ervaring mee. De naam "Eurotech" klinkt mij alleen niet meer zo goed in de oren.

 

Gr.

Brem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi!

 

Ik bump dit topic nog even, want ik ben ook benieuwd of dit een degelijke klimaat controller is, ik wil hem gaan gebruiken met een 1500kub slakkenhuis en een 350kub buisafzuiger.

 

Iemand die deze controller ook heeft en er iets zinnigs over kan zeggen? BVD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmorgen!

 

Ooit een Eurotech 17A gehad..wat een gammele kist...ziet er top uit en je denkt dat je een high-tech device hebt. Puur bedrog!! Brommer de brom, en alles wat met zoiets mis kan gaan gaat mis.

 

Laat je adviseren door een kenner en ga voor een fatsoenlijk getest/bewezen apparaat wat wel zijn geld waard is.

 

Ik denk dat je nog beter af bent met een thermostaat van een paar tientjes.

 

Mvg

 

San pedro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spacecactus!

 

Mag ik je hartelijk bedanken ik ben al heel lang op zoek naar iemand met een gebruikers ervaring van dit apparaat en ik had hem toch zowat gekocht!

 

Ik ga wel opzoek naar wat anders! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...