Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Willy Wortel

Toxic Blue , Big White

Recommended Posts

Zo Weer even bijwerken

de planten zijn nu in week 7 en hebben net final solution achter hun kiezen in de voorafgaande weken hebben ze alleen maar 3 ml pk/l gehad en een paar maal pro aktiv .

tof is wel nu er een week of 3 tussen zit dat je goed de winst in volume ziet

de Blue Toxic lijkt me klaar. de opbrnegst van deze plant is eerder middelmatig maar ik weet nu al dat de smaak machtig gaat zijn zulke diepe aroma's moet je proeven.

De plant ziet er in het echt veel beter uit zal wel de wit balans zijn geweest maar daar ik de cam heb laten vallen heb ik geen betere. :smoke

med_gallery_8208_997_330160.jpg

med_gallery_8208_997_887700.jpg

med_gallery_8208_997_648801.jpg

nog een weekje water en de TB kan om wat mij betreft heb tot hier toe geen schimmel gezien.

 

Nu de big white is een ander verhaal ik denk dat deze nog even verder kan het is wel een flinke top aan het worden.

med_gallery_8208_997_67174.jpg

med_gallery_8208_997_291155.jpg

 

deze plant gaat nog even moeten bloeien de haren zijn nog veel te lang en te wit.

jullie houden nog te goed een pic. voor het ritueel slachten en pics van het drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten zijn dat weer, ww

 

je ziet goed dat ze met veel zorg en liefde behandeld zijn, :(

 

maar ja, er is een tijd van komen,

en er is een tijd van gaan, :smoke

knip ze.

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke Netjes man...

 

Die BW is idd een behoorlijke top aan het worden man... :(

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo één week en één camera verder.

De Toxic blue is om en geknipt , wel een klus met zoveel blad is het niet de makelijkste plant om te knippen maar de geur was heerlijk rook naar koriander ik kreeg gelijk zin in thai food.

Verder heb ik geen spoortje van schimmel of rot gezien integendeel de plant was nog mooi donker groen.

nog een weekje drogen en dan eindelijk een welverdiend rokertje.

 

med_gallery_8208_997_316.jpg

 

med_gallery_8208_997_38758.jpg

 

med_gallery_8208_997_74239.jpg

 

med_gallery_8208_997_133178.jpg

 

En dan de Big White van deze dame denk ik dat ze nog een week of 2 wil doorgaan te zien aan de lange haren maar inderdaad een flinke top aan het bouwen afwachten dus .

 

med_gallery_8208_997_87471.jpg

 

med_gallery_8208_997_34546.jpg

 

med_gallery_8208_997_55560.jpg

 

och ja dat langer bloeien is niet erg krijg ik tijd om de TB grondig te proeven zonder dat ik alles door elkaar rook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes gedaan man ziet er allemaal super uit!

nog ff en je kan gaan proeven :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water llopt me in de mond ;)

Lekkere meiden zijn dat ;):o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens een mini meeting ergens in de Belgische Kempen kwam ik ww tegen.

Het leuke van minimeetings is dat je wat soortjes uitwisselt en dat was dit keer niet anders.

Willy had voor mij een flinke top Big White bij zich.

gallery_7602_5066_549090.jpg

 

Een uitgebreid rookverslag volgt nog.

:dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens wat zijn jullie ongdeduldig,

 

Nee jullie hebben groot gelijk wat heb ik gedaan voor een rookverslag heb ik 2 sampels uitgedeeld en gevraagd of ze een verslagje willen maken .

Het eerste staat olinetoxic

 

hoop dat ik goed heb gedaan van de toxic blue had ik 32 gr lekkere medicinale wiet vind een echte painkiller met een zeer lekker smaakje alleen veel blad in de toppen.

 

veder is de Bw ook klaar maar hij heeft er wel 11 weken overgedaan en dan noch moest ik naar de trichs kijken om te zien dat hij klaar was een nette 44 droog aan de haak een leuk opbrengertje ruikt lekker naar anijs.

 

als die jongens een beetje voortmaken haalt dit verslag het nog voor het einde van het jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om 17.00 op Bevrijdingsdag in Nederland Big White verkruimeld en (helaas voor de puriteinen onder ons) gemengd met tabak.

gallery_7602_5066_448765.jpg

 

Om 17.15 joint aangestoken, de smaak is verfrissend, een vleugje lemon, dat een licht prikkelende sensatie op de smaakpapillen achterlaat.

 

gallery_7602_5066_219535.jpg

10 minuten later nu, een heldere high maakt zich van mij meester, de joint brandt gelijkmatig op.

 

Half zes, eigenlijk vrij vroeg maakt een lichamelijke loomheid zich van mij meester. Ik zoek de zon weer op met m`n konijn.

Kan het ook niet laten even een gesprekje te doen met de babies.

 

18.00 een rustige bodystoner daalt in.

18.30 The buzz feeling :smoke ik ga de gemiste reportage Reporter zien

19.45 Ik krijg niks geupdate op het forum, bemerk een actieve stone en zit dit rapport aandachtig te lezen

20.00 Ik meende dat het forum niet goed werkte, vals alarm, m`n FireFox herstarten hielp.

 

Een lekker rokertje, mild voor de luchtwegen, sympathieke high met even sympathieke stoner nadien.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...