Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bart420

2e Kweek, 12x Mk Ultra (+ 2 Andere)

Recommended Posts

ja die heb ik maar al roofmijt uitgezet. kunnen die plekjes daardoor komen dan??

 

spint zit bijna niet op die planten met plekjes, maar op een paar eigenlijk, waar die plekjes bijna niet zitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

even wat nieuwe pics erbij!

 

is nu op dag 32 aangekomen

 

med_gallery_13071_4101_1937919.jpg

 

 

plantje linksvoor is andere soort, bij vorige kweek had ik deze ook staan en werd die nog sneller geel dan deze keer.. zal aan de soort liggen zeker. andere zijn allemaal nog aardig groen alhoewel ze langzaam wel iets lichter beginnen te worden.

 

med_gallery_13071_4101_868471.jpg

 

 

toppen beginnen nu ook langzaam vol te groeien en lekker veel thc aan te maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 37 van bloei

 

weinig reacties maar toch maar weer wat geile prenten plaatsen.. ik weet wel dat er stiekem een paar mensen naar kijken ;)

 

med_gallery_13071_4101_2525647.jpg

 

med_gallery_13071_4101_359394.jpg

 

 

even onder de rokjes gluren...

med_gallery_13071_4101_2294829.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is even stil geweest.. maar nu weer een updateje

 

is ondertussen dag 51 van bloei aangebroken en dat is te zien!!

 

 

med_gallery_13071_4101_1793976.jpg

 

med_gallery_13071_4101_1027747.jpg

 

 

 

med_gallery_13071_4101_2243033.jpg

 

 

 

 

sommige takken kunnen t bijna niet meer aan en gaan al krom hangen..

 

med_gallery_13071_4101_2150141.jpg

 

 

 

iets dichter bij..

 

 

bloeitijd voor de MK Ultra is 8 a 9 weken.. zit nu dus net in begin week 8, maar er zijn nog maar weinig bruine haartjes te bekennen. wel zoals goed te zien is is de laatste week een groot deel van t bladerendek zich in herfstkleuren gaan steken dus wel signaal dat t niet meer lang gaat duren.. wat een mooi gezicht :verrygood

 

med_gallery_13071_4101_2433942.jpg

 

 

 

ik denk dat ik nog een keer vanavond voeding meegeef en dan over ga op water.. mee eens of andere meningen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, denk dat je ze niet zeer lang meer moet laten staan.

en inderdaad weinig commentaar gekregen :huh: ik volg toch al een tijdje maar zoals veel mensen op de stille achtergrond :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kunnen al bijna om he,

 

jammer dat het van die dunne plantjes geworden zijn, je hok had mooi opgevuld kunnen worden, maar ik hoop dat de opbrengst nog naar wens zal zijn.

 

greetz sax

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn dus toch nog mensen aanwezig :verrygood thanks voor reacties

 

eind dit weekend gaan links voor en links achter wel om daar is al helft haartjes bruin, zijn ook andere soort dan de rest. de MK Ultra's zien er naar t blad te kijken ook wel bijna klaar uit, maar er is nog maar klein % van haartjes bruin, behalve van 1 kleine die ertussen staat dan, die is ook niet getopt geweest..(gaat ook dit weekend wel om) daar is bijna alles ook bruin, maar trigomes zijn nog overal doorzichtig.. per dag beetje bekijken.

 

ja hokje zit niet optimaal vol, volgende ronde wil ga ik ook 4x4 doen in 11 liter ipv 6,5 liter potten. hoop dat t dat weer wat voller komt. is iig voller dan laatste keer dus stap voor stap voller maken.

 

denk dat resultaat wel iets meer dan vorige keer gaat zijn, toen had ik zo'n 280 gr. iets van 350 a 400 zou top zijn :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou ... lang niets meer laten horen he :(

 

Hoe is het met de oogst afgelopen ?

 

Greets G4A

Share this post


Link to post
Share on other sites

oo ja dat is er even bij ingeschoten...

 

uiteindelijk ongeveer 370 eraf gehaald dus 0.62gr/W niet slecht, eerste ronde was 0.46 maar kan nog beter, stond nog steeds niet helemaal vol. zal binnenkort nog even paar pics van oogst laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...