Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
brucedaisy

7 Ltr Potten Met Perliet

Recommended Posts

ik wil gewone kweekpotten van 7 ltr vullen met perliet kan ik ook niet i.p.v een druppelsysteem een gewone kweekbak maken van vijverzijl erin en dan constant een laagje water in de bak van ongeveer 5cm met circulatiepompjes en zuurstofpompjes wat om de 3a 4 dagen ververst wordt? ik ben maar wat aan het denken omdat ik liever vanwege slechte ervaring met verstopping van druppelsysteem er liever niet mee werk maar omdat ik in een flat woon geen zin heb om met grond te schouwen...als ik te lastig ben hoor ik het wel ....

 

 

 

alvast bedankt voor de info...

 

 

 

mvg bruce

Share this post


Link to post
Share on other sites
...als ik te lastig ben hoor ik het wel ....

 

Lastig ben je niet als je een vraag stelt, ik denk alleen dat het beter is bij je ene toppic te blijven en niet een tweede te openen, bij sommige mensen kan dat lastig overkomen :spliff:

 

In je andere toppic staan al antwoorden, ga daar in verder.

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

als je niets wil tillen moet je gewoon een hydro systeem[ntf] nemen of earoponics is de basis allen maar water nis tillen watervat vol voeding er in en draaien dit is een manier die die populair is in uk/usa

heb het zelf ook succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lastig ben je niet als je een vraag stelt, ik denk alleen dat het beter is bij je ene toppic te blijven en niet een tweede te openen, bij sommige mensen kan dat lastig overkomen :spliff:

 

In je andere toppic staan al antwoorden, ga daar in verder.

 

SA

ok sorry ik d8dat het zo moest ben nieuw hier maar krijg die andere topics niet meer weg????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste brucedaisy,

 

Je hebt ook al een topic geopend in de Hydro Afdeling".

Als je maar zoweinig geduld hebt vraag ik me nu al af hoe jij je eerste ronde gaat doorkomen. :spliff:

 

Grieten,

wietjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil snel beginnen en die eerste ronde heb ik al achter de rug wil gewoon wat anders proberen.. .sorry voor die andere topics maar krijg ze niet meer weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Brucedaisy,

 

Zullen we deze dan maar sluiten.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...