Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snoazihaze

Iemand Ervaring Met Paradise Seeds?

Recommended Posts

Ik heb deze zaadverkoper nooit uitgetest maar ik wou toch even meedelen dat de voorbeeldplanten op hun website er niet echt gezond uit zien. Je zou toch verwachten dat ze de beste planten fotograferen en online zetten?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paradise heb ik geen ervaring mee,

wel kan ik je vertellen dat ik altijd goed zaad met 100% ontkieming en goede resultaten heb behaald

uit Nirvana indoor en High Quality Seeds

 

greetz :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ze niet!!

 

 

Wel val me op dat ze € 7,00 rekenen voor verzend kosten.

Ik ga er vanuit dat ze dan ook een doos met reclame toesturen.

Zelf kweek ik ook met zaad en dat gedoe met mannetjes valt wel mee hoor als je maar een beetje oplet tenzij je natuurlijk heel veel zaden ga zetten maar dan zou ik zeggen neem een paar zaden en zoek een mooie vrouw uit en trek daar zelf stekken van.

 

In dat geval waarom moeilijk doen als je Sannie heb,

Betrouwbare serves, snelle levering prachtige zaden ( bij mij tot nog toe 100% ontkiemt zonder herma's )

geen verzend kosten en ook nog ontkiemingsmateriaal. En ook erg aantrekkelijk altijd wel free bees ( gratis testers )

 

Ik kijk op dit moment niet eens meer naar andere zaden, maar goed dat is mijn mening :offtopic

 

Groetjes Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook dit jaar shivani's besteld bij sannie, was tevreden, maar ik zet 2 planten in volle grond, en de rest in potten

dus als uitkomt dat deze die je in volle grond zet, mannetjes zijn, is dat echt niet leuk want volle grond is gelijk aan veel wiet

daarom werk ik liever met gefeminiseerde

ook van bazaar-roosendaal was ik tevreden, maar zij hebben maar paar soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Snoazihaze,

 

We hebben hier in Eindhoven verschillende keren Sensi Star gezet van Paradise Seeds en we zijn hierover zeer tevreden geweest.

 

Zolang de omstandigheden goed waren kwamen steeds de verwachte dames naar boven.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...